۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
راه اندازی واحدهای راکد و جدید با پرداخت تسهیلات
معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد عنوان کرد

راه اندازی واحدهای راکد و جدید با پرداخت تسهیلات

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی، از تلاش دولت برای احیای واحدهای تولیدی و صنعتی و تسریع در راه اندازی واحدهای جدید با پرداخت تسهیلات خبر داد.

به گزارش بازار، هادی قوامی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی در بازدید از طرح‌های تولیدی و صنعتی شهرستان شفت با تاکید بر ضرورت احیا واحدهای راکد گفت: در سال ۱۴۰۲ واحدهای صنعتی وصادراتی با پیشرفت ۶۰ درصد در کشور از تسهیلات تبصره ۱۸ بهره‌مند خواهند شد.

هادی قوامی با اشاره به جزئیات تسهیلات بند الف تبصره (۱۸) قانون بودجه افزود: در سال گذشته در حدود مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان از محل منابع تبصره (۱۴) به بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری و دانش بنیان اختصاص یافته است که این مبلغ با کمک منابع بانکی به حدود ۴۶ هزار میلیارد تومان رسید که در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

قوامی در ادامه با بیان اینکه منابع تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ نیز برای پرداخت به واحدهای تولیدی و صنعتی تخصیص خواهد یافت گفت: متاسفانه در ۱۰ ماهه اول سال ۱۴۰۱، تخصیصی نداشتیم، اما طی ماه‌های پایانی سال گذشته، مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان از محل منابع تبصره ۱۸ تخصیص داده شد که این رقم نیز در سال جاری و با کمک استان‌ها، به فعالان اقتصادی پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۲۲۵٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha