۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
نقشه بندی و بلوک بندی مراتع دور دست زنجان تهیه شود
استاندار زنجان:

نقشه بندی و بلوک بندی مراتع دور دست زنجان تهیه شود

زنجان-استاندار زنجان،  نسبت به نقشه بندی و بلوک بندی مراتع و روستاهای دور دست در استان زنجان تاکید کرد وگفت: محیط زیست و منابع طبیعی براجرایی شدن این کار برنامه ریزی کنند. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در محل استانداری زنجان، به موضوع مهم آتش سوزی در مراتع استان اشاره کرد و افزود: متاسفانه برخی ها از این حوادث و فرصت سوء استفاده می‌کنند که باید جلوی جولان این افراد را باید گرفت.

وی با بیان اینکه طی سال جاری بارش ها در استان زنجان بسیار خوب بود ، اظهار کرد: این امر باعث رویش گیاهان مختلف در مراتع می‌شود و در این میان باید اقدامات لازم برای پیشگیری از مراتع مد نظر ارگان‌های مربوطه قرار گیرد.

استاندار زنجان، گفت: تمام دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران در آماده باش باشند و فرمانداران و دهیاران در شهرستان‌ها امکانات را برای مقابله با حوادث به روز کنند.

وی با بیان اینکه فرمانداران در تمام شهرستانها جلسات پیشگیری از حوادث را با محوریت پیشگیری از حریق و آتش سوزی تشکیل دهند، تاکید کرد:  تمام ارگان‌های دولتی و خصوصی نسبت به پیشگیری از حوادث آتش سوزی همکاری کنند. 

استاندار زنجان،  نسبت به نقشه بندی و بلوک بندی مراتع دور دست و روستاهای دور افتاده در استان تاکید کرد و افزود: محیط زیست و منابع طبیعی براجرایی شدن این کار برنامه ریزی کنند. 

حقیقی افزود: حوادثی که در سالهای گذشته در مراتع استان رخ داده تهیه شده و اقدامات لازم برای مقابله با حوادث مورد بررسی قرار گیرد. 

وی بر فرهنگ سازی و طلاع رسانی پیشگیری از آتش سوزی از مراتع در فضای مجازی تاکید کرد و افزود: منابع طبیعی و محیط زیست نسبت به اجرایی شدن این امر مهم برنامه ریزی کنند. 

استاندار زنجان، برگرامی داشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب تاکید کرد و گفت: حضور مردم در مراسم ارتحال امام ستودنی بود و این نشان می‌دهد که مردم امام را دوست داشتند.

حقیقی یاد آورشد: امام خمینی (ره) چنان انقلابی کردند که در تاریخ بی نظیر بود واین تدبیر و درایت امام راحل بود که انقلاب را اقتدار بخشید.

کد خبر: ۲۲٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha