۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
تا سال آینده میلیون ها دلار رمزارز با استفاده از هوش مصنوعی به سرقت خواهد رفت!
مدیر عامل کاردانو:

تا سال آینده میلیون ها دلار رمزارز با استفاده از هوش مصنوعی به سرقت خواهد رفت!

مدیرعامل رمزارز کاردانو هشدار داد که به احتمال زیاد، طی سال آینده میلیون ها دلار توکن کاردانو از اکوسیستم این کریپتو با استفاده از هوش مصنوعی به سرقت خواهد رفت.

به گزارش بازار؛ در ادامه مشکلات متعدد ناشی از فعالیت سامانه ها و نرم افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای صنایع مختلف، مدیرعامل رمزارز کاردانو هشدار داد که به احتمال زیاد، طی یک سال آینده میلیون ها دلار توکن کاردانو از اکوسیستم این کریپتو به سرقت خواهد رفت.

چارلز هاسکینسون در ویدئوی اخیر خود ضمن هشدار دادن نسبت به خطرات ناشی از فعالیت هوش مصنوعی در فضای ارزهای دیجیتال گفت که تعداد زیادی از اسکم های تحت مدیریت این نوع هوش، در حال ورود به اکوسیستم رمزارزها بوده که همین امر منجر به سرقت رفتن میلیون ها دلار توکن کاردانو طی یک سال آینده خواهد شد.

وی گفت: مهم نیست که من چند بار نسبت به این خطرات هشدار دهم یا در مورد آن صحبت کنم. من بارها و بارها این کار را انجام خواهم داد. اسکم ها همیشه وجود دارند.

هاسکینسون در خصوص روش های جدید سرقت رمزارزی تاکید کرد: من دیگر مانند گذشته از شما درخواست توکن یا رمز شخصی نخواهم کرد. دیگر نیازی ندارم که شما روی یک پروژه کلاهبرداری سرمایه گذاری کنید. دیگر این مدل (کلاهبرداری) رخ نخواهد داد.... هوش مصنوعی مولد همه این کارها را به تنهایی انجام خواهد داد و این آینده ای است که ما در آن زندگی خواهیم کرد.

مدیرعامل کاردانو تاکید کرد که در حال حاضر، بهترین راه موجود برای مقابله با اسکم های تحت مدیریت هوش مصنوعی، استفاده از کلید های PGP بوده و دلیل آن هم این است که دیگر نمی توانید به چشم و گوش خود اعتماد کنید.

کد خبر: ۲۲۵٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha