۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
راه‌های مازندران به محورهای گردشگری تبدیل شود
استاندار مازندران در گفتگو با بازار؛

راه‌های مازندران به محورهای گردشگری تبدیل شود

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران ایجاد مجتمع‌های رفاهی در حاشیه راه‌ها را ضروری دانست و گفت: راه‌های استان باید به محورهای گردشگری تبدیل شود.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار ایجاد مجتمع رفاهی بین راهی را در حاشیه راه ها مواصلاتی استان نیاز مهم بیان کرد و گفت: باید در تمام حاشیه راههای استان این مجتمع ایجاد شود و راه های مواصلاتی استان به محورهای گردشگری تبدیل شود.

وی با بیان اینکه پای شرکت های دانش بنیان باید به پروژه‌های بزرگ پیمانکاری باز شود، گفت: متاسفانه هنوز نتوانستیم از این ظرفیت در حوزه عمرانی بهره برداری کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز نقشه شهرداری ها در توسعه عمومی استان و تحقیق زیرساخت های استان مشخص نیست، گفت: هنوز نتوانستیم از ظرفیت های شهرداران بهره ببریم درحالی که بافت های فرسوده از جمله معضلات و مشکلات شهرهای استان است و باید برای زیباسازی شهرها و تقویت زیرساخت های شهری و برنامه‌ریزی صورت گیرد.

استاندار مازندران تعیین تکلیف پروژه های نیمه کاره استان را امری مهم بیان کرد و واگذاری پروژه های نیمه کاره استان برابر قانون به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌ها و راهبردها برشمرد.

کد خبر: ۲۲۵٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha