۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
۵۳ خانه مسکونی به دلیل سیلاب در زرند دچار خسارت شدند
فرماندار زرند:

۵۳ خانه مسکونی به دلیل سیلاب در زرند دچار خسارت شدند

کرمان – حسینی نژاد، فرماندار زرند از آبگرفتگی ۵۳ خانه مسکونی در این شهرستان به دلیل سیلاب خبر داد.

سید رضا حسینی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار بیان کرد: سیلاب طی روزهای اخیر خسارتهایی در شهرستان زرند در بخش های زیر بنایی و کشاورزی و خانه های مسکونی وارد کرده است.

وی عنوان کرد: طبق آخرین برآوردها ۵۳ روستا دچار آبگرفتگی شده اند و تلاش برای خروج آب از این خانه ها از شب گذشته آغاز شده و کمک رسانی به مردم ادامه دارد.

فرماندار زرند افزود: از صبح امروز نیز تیمهای مختلف امدادی به مناطق سیل زده اعزام شده اند.

وی برآورد اولیه خسارتها را ۴۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

حسینی نژاد خسارت به بخش کشاورزی و راهها را قابل توجه دانست.

وی گفت: در بخش سربنان با وقوع سیل خسارتهای قابل توجهی در بخش راه، کشاورزی، شبکه آبرسانی، قنوات برق، مخابرات و واحدهای مسکونی مواجه بودیم.به همراه داشته است.

وی ادامه داد: عصر روز گذشته نیز بارشها ادامه یافت و موجب جاری شدن رودخانه‌های فصلی و سیلابی روستاهای ده میلان ‌ و تذرج شرقی در شهرستان زرند شد.

فرماندار زرند افزود: تا کنون هیچ خسارت جانی و جراحت در شهرستان زرند گزارش نشده است اما تیمهای اورژانسی در آماده باش کامل قرار دارند.

وی با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات از مردم خواست از رودخانه های سیلابی و فصلی دور شوند تا دچار حوادث مجدد در شهرستان نباشیم.

فرماندار زرند افزود: تیمها اورژانسی و امدادی در مناطق سیل زده حضور دارند و بررسی و رصد وضعیت این مناطق در حال انجام است.

وی به ارسال کمکهای لازم به مردم در مناطق سیل زده خبر داد و افزود: برخی از مزارع و باغهای شهرستان، قنوات و کانالهای آبرسانی و جاده ها نیز دچار خسارتهایی شده اند که طی روزهای آینده براورد دقیق میزان خسارتها در این مناطق انجام و اقدامات لازم برای حمایت از مردم برای جبران خسارتها انجام می شود.

کد خبر: ۲۲۵٬۱۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha