۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
کاغذ طراحی ۱۰ اینچی شیائومی به نام «موآن» به بازار آمد
تازه های فناوری؛

کاغذ طراحی ۱۰ اینچی شیائومی به نام «موآن» به بازار آمد

شرکت شیائومی از تولید کاغذ دیجیتال جدید طراحی ۱۰ اینچی خود به نام موآن (Moaan) W۸ خبر داد.

به گزارش بازار؛ شرکت شیائومی که محصولات آن طی سال های اخیر از طرافداران قابل توجهی در بازار لوازم الکترونیک برخوردار شده، از تولید کاغذ دیجیتال جدید طراحی خود به نام موآن (Moaan) W۸ خبر داد.

شیائومی که مدتی است تمرکز ویژه ای روی فناوری جوهر دیجیتال داشته، اکنون با تولید کاغذ دیجیتال ۱۰ اینچی خود، مشتریان بیشتری از میان طراحان دیجیتال را به سمت خود جذب کرده است.

ویژگی های کاغذ طراحی موآن

در نگاه اول باید گفت که این کاغذ دیجیتال جدید شیائومی به نسبت مدل های قبلی تولید این شرکت بسیار باریک تر شده و حاشیه های اطراف آن نیز به حداقل رسیده است. جنس بخش پشت این گجت طراحی چرمی داشته که نگهداری آن در دست را ساده تر می کند.

از سوی دیگر، شیائومی مدعی شده که در تولید این مدل، از حداقل کربن استفاده کرده که از این منظر می توان آن را دستگاهی سازگار با محیط زیست دانشت. این کاغذ دیجیتال اما از یک اسپیکر نیز بهره برده و با پورت تایپ C شارژ می شود که این نیز دیگر نکته مثبت برای آن محسوب می شود.

Xiaomi Moaan W8 10-inch e-note with free stylus with English - Good e-Reader

اما در بخش صفحه نمایشگر، با یک کاغذ طراحی ۱۰ اینچی با قدرت رزرولوشن ۲۰۰ PPI طرف هستیم که از بزرگترین کاغذهای دیجیتال بازار به حساب می آید. همچنین از حیث ویژگی های نرم افزاری نیز باید گفت که کاغذ دیجیتال جدید شیائومی امکان نصب تمام اپیشن های اندرویدی از پلی استور را داشته که این خود یک مزیت مهم برای این محصول به حساب می آید.

تنها مشکل پیش روی این محصول مانند بسیاری دیگر از تولیدات شرکت شیائومی، نسخه چینی سیستم عامل آن است که البته امکان استفاده از زبان انگلیسی در بسیاری از بخش های آن وجود دارد. شیائومی در خصوص این مشکل قول داده که به زودی نسخه به روز رسانی نرم افزار را برای موآن ارسال خواهد کرد که این مشکل به طور کامل در آن برطرف خواهد شد.

کد خبر: ۲۲۵٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha