۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
 ۶۰ هزار میلیارد ریال برای گازرسانی به روستاهای مازندران هزینه شد
مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

۶۰ هزار میلیارد ریال برای گازرسانی به روستاهای مازندران هزینه شد

رامسر - مدیرعامل شرکت گاز مازندران هزینه صرف شده برای گازرسانی به روستاهای استان طی سال گذشته را ۶۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون دو هزار و ۱۷۳ روستای در استان گازرسانی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، جعفر احمدپور روز شنبه در نشست برررسی مشکلات گازرسانی در روستاهای کوهستانی رامسر با اظهار اینکه سال قبل شش هزار میلیارد تومان برای گازرسانی در استان هزینه شد، گفت: رانش زمین و جاده دلیل ایجاد اختلال در روند گازرسانی به برخی روستاهای رامسر بوده است.

وی با اظهار اینکه تاکنون دو هزار و ۱۷۳ روستای در استان گازرسانی شده است، ادامه داد: تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار گازرسانی خواهد شد و امیدواریم دستگاه های مربوط همکاری لازم در این بخش را داشته باشند.

احمدپور، رانش را از جمله مشکلات فراروی گازرسانی در برخی روستاهای رامسر بیان کرد و گفت: دهستان جنت رودبار به دلیل رانشی بودن جاده در برخی نواحی باید شمع کوبی شود تا بتوانیم گازرسانی را انجام دهیم.

جشن گازرسانی در رامسر

محمد آزاد فرماندار رامسر نیز در این نشست با بیان اینکه به زودی شاهد جشن گازرسانی به تمام روستاها در شهرستان خواهیم بود، تصریح کرد: موانع فراروی گازرسانی به روستاها باید برطرف شود و تاکنون به رغم مشکلات، ۳۰ روستای منطقه در این دولت گازرسانی شده است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به برخی روستاهای پایین دست نیز درمرحله منقاصه و پیمان است، یادآور شد: همچنین برای گازرسانی به دلیل رانشی بودن جاده در برخی مناطق اقدام به تثبیت جاده شده است.

کد خبر: ۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha