۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
سهامداران مبین خواهان اقدام قضایی علیه شرکت زاگرس شدند
بازار خبر می دهد؛

سهامداران مبین خواهان اقدام قضایی علیه شرکت زاگرس شدند

چندی پیش در پی انتشار اخباری در فضای مجازی در خصوص بازگشت قیمت یوتیلیتی به سال ۹۹، سهام شرکتهای یوتیلیتی ساز به شدت افت کردند و حالا سهامداران مبین خواستار پیگیری قضایی شدند.

بازار؛ گروه بورس: چندی پیش در پی انتشار اخباری در فضای مجازی در خصوص بازگشت قیمت یوتیلیتی به سال ۹۹، سهام شرکتهای یوتیلیتی ساز به شدت افت کردند. شرکت مبین که در تأمین یوتیلیتی شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه، فعالیت دارد در واکنش به خبر قیمت گذاری های جدید اعلام کرده بود که با افزایش ۱۶ برابری نرخ گاز سوخت و تورم سه سال اخیر، امکان تأمین یوتیلیتی با نرخ سال ۹۹ وجود ندارد. از طرف دیگر شکایت برخی شرکت‌ها از نحوه نرخ گذاری شورای رقابت، روند عادی خود را در دیوان عدالت اداری طی کرده اما در آن زمان برخی شرکت های پایین دستی یوتیلیتی با دامن زدن به قیمت گذاری شورای رقابت و برداشت نادرست از بررسی پرونده در دیوان عدالت اداری در معاملات بورس تاثیر منفی گداشتند
در همین رابطه جمعی از سهامداران پتروشیمی مبین در نامه ی خطاب به مدیرعامل این شرکت تاکید کردند که « احتراما ما جمعی از سهامداران خرد، ضمن تشکر از ایستادگی شما در برابر زیاده‌خواهی‌ برخی پ
تروشیمی‌ها بابت نرخ یوتیلیتی، خواهان اقدام قضایی در مقابل افراد آسیب‌زننده به منافع سهامداران حقیقی مبین هستیم. متاسفانه پتروشیمی زاگرس و عوامل رسانه‌ای آن‌ها، با درج اخبار کذب، ضررهای مالی زیادی را به ما وارد کرده‌اند و برای ما سهام داران شرایط فعلی که هر روز شاهد اخبار کذب هستیم مطلوب نیست .

لذا همان‌گونه که تاکنون جواب های مستدل در رسانه ها به زیاده خواهان داده اید؛ می خواهیم با شکایت علیه شایعه‌پراکن‌ها به این موضوع برای همیشه خاتمه دهید»

کد خبر: ۲۲۴٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha