۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹
ایران سومین بازار فروش آنلاین صنایع دستی را دارا است
معاون گروه سرمایه گذاری انتخاب مفید:

ایران سومین بازار فروش آنلاین صنایع دستی را دارا است

بهشهر- افخم والا، معاون گروه سرمایه گذاری انتخاب مفید گفت: ایران سومین بازار فروش آنلاین اقلام مختلف صنایع دستی را دارا است.

محمد افخم والا در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به راه اندازی بازار عمده فرش آنلاین در سال ۲۰۱۶ اظهار داشت: سومین بازار آنلاین جهان در زمینه فروش اقلام صنایع دستی مختص ایران است و برای ورود به این بازار از تولیدکنندگان ورودی دریافت نمی کنیم.

وی از راه اندازی مارکت خصوصی ایرانی و کافه کادوی ایرانی آنلاین ویژه هنرمندان صنایع دستی برای فروش محصولات خبر داد و گفت:این بازار آنلاین برای فروش محصولات صنایع دستی راه اندازی شده است.

وی با عنوان این که برای اقتصادی کردن باید به صاردات صنایع دستی توجه شود، تسهیل گری سازمان ها و رفع موانع و مشکلات فراروی را امری مهم دانست و گفت: تمام محصولات هنرمندان باید از مواد اولیه طبیعی تولید شود.

افخم والا خاطرنشان کرد: همچنین باید برای اقتصادی کردن صنایع‌دستی، بازارهای عمده فروشی و صادرات به کشورهای اروپایی، روسیه و حاشیه دریای خزر تلاش بسیار صورت گیرد زیرا برای زنده نگه داشتن صنایع دستی کشور و استان مازندران و پایداری این تولیدات تلاش کنیم.

کد خبر: ۲۲۴٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha