۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
صدور ۳۸۶ هزار و ۵۸۸ مجوز بدون حضور و کاغذ

صدور ۳۸۶ هزار و ۵۸۸ مجوز بدون حضور و کاغذ

از میان ۹۸۹ هزار و ۷۱۰ درخواست صدور مجوز از ۶ فروردین ۱۴۰۱ تا ۱۵ خرداد امسال در درگاه ملی مجوزها تاکنون ۳۸۶ هزار و ۵۸۸ مجوز بدون نیاز به حضور فیزیکی و بدون کاغذ صادر شده است.

به گزارش بازار، از ۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ خرداد ماه امسال، تعداد ۹۸۹ هزار و ۷۱۰ درخواست برای صدور مجوز ثبت شده که از این تعداد ۳۸۶ هزار و ۵۸۸ مجوز صادر شده است. همچنین ۴۵۸ هزار و ۶۹۷ درخواست رد و یا انصراف داده شده است.

در این میان ۱۳۹ هزار و ۶۵۴ درخواست در دست بررسی است و ۹۱ هزار و ۷۳۶ درخواست با تاخیر در بررسی مواجه شده اند، شاخص پاسخگویی به موقع این درگاه برای ۳۵ دستگاه مورد بررسی ۹۰.۷ درصد بوده است.

مجموع تعداد مجوزهای متصل شده به درگاه ملی مجوزها ۴ هزار و ۶۴۲ مجوز بوده که از نظر درصدی ۹۳.۵ درصد مجوزها را شامل می‌شود.

سازمان انرژی اتمی، صندوق نوآوری، معاونت علمی، سازمان استاندارد دستگاه‌هایی هستند که هیچ تاخیری در بررسی مجوزهای درخواستی نداشتند.

بیشترین تعداد درخواست‌های صدور مجوز مربوط به وزارت تعاون در بخش مشاغل خانگی با ۳۵۸ هزار و ۸۱ مورد بوده که ۱۹۶ هزار و ۶۵۵ مجوز در این بخش صادر شده که بیشترین تعداد مجوزهای صادر شده از طریق این درگاه است.

وزارت کشور، جامعه مشاوران مالیاتی و شهرداری‌های کلان شهرها بیشترین درصد تاخیر در بررسی مجوزهای درخواستی را داشته اند.

۱۳۵۰.png

همچنین در این مدت جامعه مشاوران مالیاتی، شهرداری‌های کلان شهرها، قوه قضائیه، جامعه حسابداران رسمی، وزارت کشور، سازمان نظام مهندسی ساختمان، کارشناسان رسمی دادگستری، سازمان اداری استخدامی و سازمان برنامه و بودجه با درصد اتصال صفر به درگاه، هیچ مجوزی صادر نکرده اند.

کد خبر: ۲۲۴٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha