۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
طرح مجلس برای ثبت نام واجدین شرایط جدید در سهام عدالت
عضو هیات رییسه مجلس خبر داد

طرح مجلس برای ثبت نام واجدین شرایط جدید در سهام عدالت

حاجی دلیگانی، عضو هیات رییسه مجلس یازدهم با اشاره به موضوع «بازماندگان از ثبت نام سهام عدالت» گفت: طرح جدیدی در این خصوص توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده است و ما امیدواریم که افراد واجد شرایط بتوانند در سهام عدالت ثبت نام کنند.

به گزارش بازار حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: مجلس شورای اسلامی موضوع «جاماندگان از سهام عدالت» را به دیوان عدالت اداری نبرده است و ممکن است که افراد ذینفع این موضوع را در دیوان مطرح کرده باشند.

وی افزود: کمیسیون اقتصادی مجلس دهم در خصوص لایحه «بازماندگان سهام عدالت» تعلل بسیار زیادی را از خود نشان داد، در حالی که این لایحه مشکل را حل می کرد.

عضو هیات رییسه مجلس یازدهم تصریح کرد: متاسفانه در مجلس قبلی نوبت به بررسی این لایحه نرسید.

وی ادامه داد: طرح جدیدی در این خصوص توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده است و ما امیدواریم که افراد واجد شرایط بتوانند در سهام عدالت ثبت نام کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به این که مردم تبعیض را دوست ندارند، عنوان کرد: همان طور که از نام «سهام عدالت» مشخص است، این موضوع باید در عین عدالت در کشور اجرا شود.

وی با اشاره به این که دولت نصفی از میزان سهام عدالت واگذار شده به مردم را به خودش اختصاص داده است، تصریح کرد: منشا این موضوع در دولت گذشته بوده و دولت فعلی یک/دوم از سهام عدالت را برداشته است.
 

کد خبر: ۲۲٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha