۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
۷۶ درصد تسهیلات اشتغال خرد و خانگی در قزوین پرداخت نشده است
مدیرکل کار و رفاه اجتماعی قزوین در گفتگو با بازار:

۷۶ درصد تسهیلات اشتغال خرد و خانگی در قزوین پرداخت نشده است

قزوین- کشاورز ترک، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: ۷۶ درصد از تسهیلات مشاغل خرد و استان متاسفانه مورد پرداخت قرار نگرفته است.

عین‌الله کشاورز ترک در گفتگو با خبرنگار بازار درباره وضعیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی در پرداخت تسهیلات مشاغل خرد و خانگی موضوع جزء دو بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ بیان کرد: در این حوزه یک هزار و ۴۸۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده که تاکنون ۷۶ درصد این تسهیلات پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه فقط ۲۴ درصد از این تسهیلات تبصره ۱۶ به متقاضیان پرداخت شده است، افزود: ۳۳۹ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خرد و خانگی در قالب تبصره ۱۶ به متقاضیان هم‌استانی و افراد بدون شغل در استان قزوین پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قزوین در ادامه و با بیان اینکه این آمار تا ششم خردادماه جاری احصا شده است، تصریح کرد:‌ هفت هزار و ۱۱۵ نفر را برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ به بانک‌ها معرفی کردیم و نسبت معرفی افراد به بانک به کل اعتبارات تخصیصی حدود ۷۱.۵ درصد است که البته فقط ۲۴ درصد پرداختی داشتیم.

کشاورز ترک یادآور شد: از هفت هزار و ۱۱۵ پرونده که برای دریافت این تسهیلات به بانک‌ها معرفی کردیم، فقط سه هزار و ۵۵۶ فقره وام پرداخت شده که معادل ۵۰ درصد وام‌گیرندگان است.

کد خبر: ۲۲۴٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha