۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
۱۲ بازی و اسباب بازی ویژه کودکان در مازندران تولید شد
تولیدکننده اسباب بازی در گفتگو با بازار؛

۱۲ بازی و اسباب بازی ویژه کودکان در مازندران تولید شد

ساری- آذرنیوش، تولیدکننده اسباب بازی کودکان از طراحی و تولید ۱۲ نوع اسباب بازی ویژه کودکان در استان خبر داد.

علی آذرنیوش در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه این شرکت در زمینه تولید اسباب بازی رومیزی فعالیت می‌کند، گفت: این شرکت از تولید کنندگان اسباب بازی رومیزی دراستان و کشور به شمار می‌رود و در این زمینه فعال است.

وی با بیان اینکه از صادرکنندگان اسباب رومیزی اسباب بازی ایرانی در کشور به شما می رویم، گفت: منچ و شطرنج از جمله اسباب بازی های رومیزی به شمار می رود که که قدمت طولانی دارد.

وی با بیان اینکه تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید بازی ها فعالیت دارند، گفت: بسیاری از تولیدکنندگان بازی های مشابه نمونه های خارجی تولید می کنند ولی ما در شرکت خود آن را ایرانی و بومی کردیم زیرا سناریوی بازی خارجی مطابق با فرهنگ ما نیست و کاراکترهای مناسبی ندارد، از این رو الگوسازی و بومی سازی آن برای کودکان الزامی است.

این تولیدکننده یادآور شد:بازی های تولید شده در این واحد تولیدی صددرصد ایرانی است و شخصیت های آن براساس الگوی ایرانی تولید می شود.

وی از تولید ۱۲ نسخه بازی ایرانی در تیراژ مختلف برای کودکان خبر داد و گفت: هر یک از این بازی ها در تیراژهای پنج تا ۱۰ هزار نسخه تولید شده است.

این تولید کننده، نبرد شاهزادگان برای رسیدن به امپراتور را از جمله بازی‌ها ذکر کرد و گفت: این بازی‌ها سبب تقویت هوش کودکان می شود.

کد خبر: ۲۲۴٬۶۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha