۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
ضرورت برندسازی صنعت مبل اصفهان| حلقه مفقوده تبلیغات و بازاریابی
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

ضرورت برندسازی صنعت مبل اصفهان| حلقه مفقوده تبلیغات و بازاریابی

اصفهان - میرحسینی؛ کارشناس اقتصادی گفت: راهکارهای متعددی برای پیشرفت صنعت مبل اصفهان وجود دارد که از مهم ترین آنها ثبت برندهای مختلف است.

سید مصطفی میرحسینی، در گفت و گو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه صنعت مبل اصفهان زمانی حرف نخست را در کشور می زد و در دنیا نیز معروف بود، اظهار کرد: مشکلات متعددی در زمینه عدم پیشرفت بیشتر صنعت مبل اصفهان وجود دارد که از مهم ترین آنها ثبت برند است، موضوعی که در تمام صنایع دنیا مرحله نخست توجه مسئولان و فعالان یک عرصه را شکل می دهد.

وی با بیان اینکه برندسازی مهمترین موضوعی است که می تواند مبل اصفهان را صدرنشین کند، افزود: تا زمانی که به بازار مبل به شکل بازاری نگاه شود نمی توانیم در زمینه بازاریابی موفق عمل کنیم وباید در کنار فعالیت های تخصصی در زمینه بازارسازی، کیفیت را نیز بالا ببریم.

این کارشناس اقتصادی تاکید کرد: باید هماهنگی لازم بین دستگاه های اجرایی وجود داشته باشد تا بتوانیم از طریق تبلیغات در کشورهای دیگر و همچنین حضور در نمایشگاه های خارج از کشور مبل اصفهان را بیشتر به آنها بشناسانیم.

تبلیغات و بازاریابی حلقه مفقوده بازار مبل

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد تبلیغات و بازاریابی حلقه مفقوده بازار مبل اصفهان است که اگر بیش از پیش به آن توجه شود می توانیم صنعت مبل اصفهان را همگام با پتانسیل هایی که دارد روز به روز پیشرفت کرده و باب جدیدی در این صنعت برای صادرات نیز با بازاریابی جهانی گشوده شود.

کد خبر: ۲۲۴٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha