۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
بزرگترین مطالبه حوزه صنعت و تولید از رئیس جمهور تامین تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت است
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

بزرگترین مطالبه حوزه صنعت و تولید از رئیس جمهور تامین تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت است

تبریز- پرنیان، رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: بزرگترین مطالبه حوزه صنعت و تولید تامین تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت است.

صابر پرنیان در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به برنامه های سازمان صمت در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان گفت: با توجه به افزایش چند برابری سرمایه در گردش و ثابت در حال حاضر بزرگترین مشکل و مطالبه در حوزه صنعت و تولید تامین تسهیلات سرمایه در گردش و تسهیلات سرمایه ثابت برای واحدهای تولیدی است.

پرنیان با اشاره به مطالبات بخش صنعت و تولید آذربایجان شرقی در سفر ریاست جمهوری و ضرورت تخصیص تسهیلات مورد نیاز به بخش تولید، در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: متاسفانه سال گذشته از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه، تسهیلاتی به واحدهای تولیدی استان تخصیص نیافت که این موضوع نخستین مطالبه فعالان بخش خصوصی در سفر ریاست جمهوری خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت تامین زیرساخت های مورد نیاز واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی افزود: متاسفانه در دولت گذشته تامین گاز و برق پایدار استان برای بخش صنعت مورد غفلت قرار گرفته است که امیدواریم در سفر ریاست جمهوری وزارت نیرو و وزارت نفت برنامه شفاف، عملیاتی و قابل اجرایی برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز فعالان کسب و کار آذربایجان شرقی داشته باشند.

پرنیان در خصوص موضوع ساماندهی لکه های صنعتی در اطراف تبریز مانند کجوار و آرپا دره‌سی گفت: امیدواریم با صدور مصوبه ساماندهی این لکه های صنعتی، واحدهای فعال در این مناطق بتوانند با اخذ پروانه بهره برداری، مواد اولیه مورد نیاز خود را تامین کنند و کسب و کار خود را توسعه دهند.

امیدواریم با صدور مصوبه ساماندهی این لکه های صنعتی، واحدهای فعال در این مناطق بتوانند با اخذ پروانه بهره برداری، مواد اولیه مورد نیاز خود را تامین کنند و کسب و کار خود را توسعه دهند.

پرنیان اظهار کرد: مورد بعدی موضوع استقلال مس سونگون است که این موضوع یکی از مطالبات مهم مردم آذربایجان در بخش معدن است امیدواریم در این دوره از سفر ریاست جمهوری این موضوع به صورت کامل محقق شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت توسعه شهرک های صنعتی در اطراف تبریز، افزود: تامین زمین صنعتی و زیرساخت های مورد نیاز برای سرمایه‌گذاران جزو دیگر مطالبات این بخش است.

کد خبر: ۲۲۴٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha