۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
مولدسازی اموال شامل سهام در بورس نمی شود
رئیس مجلس:

مولدسازی اموال شامل سهام در بورس نمی شود

رودبار- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مولد ساری صرفا برای دارایی های غیرمنقول و غیرنیاز است و شامل سهام در بورس نمی شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، محمدباقر قالیباف در جلسه شورای اداری رودبار در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار، با بیان اینکه مسئولان از تمامی اختیارات خود برای رفع مشکلات کشور باید استفاده کنند، اظهار کرد: امروز بخشی از قدرت جمهوری اسلامی در دست ماست که ثمره خون شهدا و امام شهدا است از این رو باید با اختیاراتی که داریم بتوانیم برای مردم و رفع مشکلات آنها کار کنیم.

قالیباف یکی از اهداف مجلس را تمرکززدایی از مرکز و واگذاری کارهایی از جنس تصدی‌گری و محلی به استان‌ها برشمرد و افزود:یکی از گره‌هایی که باعث هزینه اضافی در کار می‌شود به دلیل تمرکزگرایی است. هیج نانوایی در کشور با کمبود آرد مواجه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ نانوایی در کشور با کمبود آرد مواجه نمی‌شود، تصریح کرد: چرا باید تنظیم آرد نانوایی نیز در مرکز انجام شود؟ البته باید پنل اصلی آن در مرکز باشد اما دخالت در توزیع آن باید بر عهده بخشداری هر منطقه باشد. این ظرفیت از سال گذشته در دولت فعلی فراهم شده است که توزیع آرد به گونه‌ای باشد که هیچ نانوایی در جریان پخت نان با کمبود آرد مواجه نشود.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه مولدسازی از دارایی‌های غیرمنقول و غیرنیاز، مشکلات کشور را برطرف می‌کند، گفت: زمانی که من وارد نیروی انتظامی شدم سهم این نهاد ۳‌.۲درصد از بودجه عمومی بود و زمان خروج من از ناجا این میزان با ۰.۲ درصد کاهش به سه درصد رسید اما تصور بر این بود که بودجه ناجا افزایش یافته است چرا که ظرف این مدت اقدامات زیادی صورت گرفت؛ سیستم نوسازی شد و تعداد پاسگاه‌ها نیز افزایش یافت.

قالیباف با ابراز تأسف از اینکه نوع نظارت در برخی‌ دستگاه‌های نظارتی باعث شده شجاعت از مدیران گرفته شود و از ظرفیت‌ها استفاده نشود، بیان کرد: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود. این مولدسازی‌ها صرفاً برای دارایی‌های غیرمنقول و غیرنیاز است و شامل سهام در بورس نمی‌شود.

کد خبر: ۲۲۴٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha