۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
مناطق پر خطر و پلاک های مستعد حریق در دماوند شناسایی شده اند
فرماندار دماوند:

مناطق پر خطر و پلاک های مستعد حریق در دماوند شناسایی شده اند

دماوند - فرماندار دماوند از شناسایی مناطق پر خطر و پلاک های مستعد حریق در این شهرستان خبر داد.

مهدی حیدری در گفتگو با خبرنگار بازار از آماده باش کامل دستگاه‌های خدمات رسان به منظور مقابله با حریق عرصه‌های طبیعی در شهرستان دماوند خبر داد و اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و افزایش دما در روزهای آتی و همچنین خشک شدن گیاهان و وجود گونه‌های گیاهی مختلف در مراتع دماوند سبب می‌شود تا عرصه‌های طبیعی این شهرستان مستعد آتش سوزی شوند.

حیدری افزود: در صورت وقوع حادثه، خسارات جبران ناپذیری به منابع طبیعی وارد خواهد شد و بر همین اساس، اولویت شهرستان در خصوص آتش سوزی در عرصه‌های طبیعی پیشگیری است.

فرماندار دماوند گفت: همچنین مناطق پر خطر و پلاک های مستعد حریق که در سنوات اخیر سابقه آتش سوزی در آن نقاط بیشتر بوده شناسایی و تدابیری در این خصوص اتخاذ شد.

وی بیان داشت: هشدارهای لازم صادر شده و تمام بخشداران، شهرداران، دهیاران، اداره منابع طبیعی و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان این شهرستان در آماده‌باش کامل قرار گرفته تا در صورت وقوع هر گونه حادثه اقدامات لازم را انجام دهند.

حیدری گفت: از تمام شهروندان نیز تقاضا داریم در صورت حضور در مراتع، به منظور حفاظت هر چه بیشتر از محیط زیست که هویت ما قلمداد می‌شود، نکات ایمنی را رعایت کرده تا هیچ گونه مشکلی در این خصوص به وجود نیاید.

کد خبر: ۲۲٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha