۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
ورود سرمایه‌گذاران به ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در پایتخت
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران مطرح کرد

ورود سرمایه‌گذاران به ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در پایتخت

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به شدت مایل به ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس است و سرمایه‌گذاران نیز ورود خوبی به این طرح داشته‌اند.

به گزارش بازار، جعفر تشکری هاشمی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: سرمایه‌گذاران به موضوع ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در پایتخت ورود خوبی کرده‌اند که با توجه به مصوبه شفاف شورای شهر، حصول نتیجه به پیگیری مستمر شهرداری و در اختیار گذاشتن زمین از اراضی بدون استفاده شهری برای سرمایه‌گذاران نیاز دارد.

تشکری هاشمی افزود: بر اساس مصوبه شورا، شهرداری باید امسال ۱۱۰ جایگاه سوخت کوچک مقیاس احداث کند و با توجه به این مصوبه، مأموریت از معاونت هماهنگی امور مناطق به شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل محول شد و این شرکت بر اساس گزارشی که به ما ارائه داده ۲۰ محل را انتخاب کرده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مناطق ۲، ۴، ۵، ۶، ۱۱، ۱۵، ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۱ یک جایگاه راه‌اندازی خواهد شد و در منطقه سه نیز دو جایگاه سوخت کوچک مقیاس پیش‌بینی شده است که در مجموع به ۱۲ جایگاه می‌رسد.

جعفر تشکری هاشمی افزود: دو جایگاه بزرگ مقیاس نیز در بهشت زهرا ایجاد خواهد شد و جایگاهی در محدوده منطقه ۲ نیز در نظر گرفته شده است که گزارش‌ها نشان می‌دهد روند ساخت مطلوب است و این روند باید ادامه پیدا کند و تا پایان سال به عدد ۱۱۰ جایگاه سوخت کوچک مقیاس دست پیدا کنیم.

کد خبر: ۲۲۴٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha