۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
حضور متفاوت سمات در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی

حضور متفاوت سمات در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی

­شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، پنج کارگاه آموزشی برای سهامداران و ناشران برگزار می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سمات، کارگاه‌های آموزشی «انتقال سهام متوفی به وراث، فروش اوراق بهادار توقیفی، انجام معاملات وکالتی در بازار سرمایه، ثبت نام در سجام و آشنایی با حق تقدم الکترونیک برای ناشران اوراق بهادار» برای سهامداران و ناشران توسط کارشناسان سمات در طی چهار روز برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی «بورس، بانک و بیمه» برگزار می‌شود.

همچنین شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی «بورس، بانک و بیمه» رونمایی از «لوگو و رنگ سازمانی جدید سمات، گواهی حق تقدم الکترونیک و آغاز ارائه گواهی الکترونیکی تمکن مالی به زبان انگلیسی در درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه» را نیز انجام می‌دهد.

لازم به ذکر است پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی «بورس، بانک و بیمه» از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ایران واقع در اتوبان چمران برگزار می‌شود و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در سالن ۳۸B میزبان سهامداران و عموم مردم خواهد بود.

کد خبر: ۲۲۴٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha