۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
«واردات خودرو» در دستور کار است | تقاضای انباشته مقابل تولید اندک
رضایی:

«واردات خودرو» در دستور کار است | تقاضای انباشته مقابل تولید اندک

سمنان- معاون رئیس جمهور با بیان اینکه بخشی از نیاز بازار خودروی کشور را با واردات تامین می شود، گفت: تقاضای انباشته و تولید کم بر بازار خودروی کشور حاکم شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن رضایی بعد از ظهر شنبه در بازدید از کارخانه خودروی فردا در سمنان با بیان اینکه بازار خودروی کشور در التهاب به سر می برد، بیان کرد: یکی از اتفاقاتی که در کشور رخ داده تقاضای انباشته و تولید کم در زمینه خودرو است.

وی با بیان اینکه بخشی از نیاز بازار خودرو با واردات تامین می شود، گفت: عزم خوبی برای تولید در کشورمان در دو سال اخیر به وضوح دیده می شود اما باید کیفیت خودروهایمان را نیز مانند صنعت پهپاد و موشکی و ... بالا ببریم که در جهان حرف برای گفتن داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور همچنین گفت: تفویض اختیارات از سوی رهبر معظم انقلاب به سران سه قوه فرصت طلایی برای گره‌گشایی از مشکلات اساسی در اقتصاد کشور است.

رضایی با بیان اینکه طی دو سال اخیر شاهد رشد خوبی در زمینه تولید صنعتی هستیم، گفت: با تلاش های صورت گرفته کارخانجات تعطیل وارد چرخه تولید شدند و این سبب تحرک بخشی به صنعت شده است.

وی با بیان اینکه سران قوا در زمینه حمایت از سرمایه گذار و تولید تاکید دارند، افزود: یکی دیگر از تاکیداتی که سران قوا دارند، مقوله معیشت مردم و اقشار آسیب پذیر است.

معاون رئیس جمهور همچنین گفت: بررسی ظرفیت های تولید و سرمایه گذاری استان سمنان یکی از اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد و برای نیل به آن امروز به سمنان سفر کردیم.

کد خبر: ۲۲۴٬۳۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha