۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
۱۳۴ واحد مسکونی در بافتهای فرسوده ۲ شهرستان زنجان افتتاح شد
همزمان با سراسر کشور؛

۱۳۴ واحد مسکونی در بافتهای فرسوده ۲ شهرستان زنجان افتتاح شد

زنجان- همزمان با دهه کرامت ۱۳۴ واحد مسکونی در بافتهای فرسوده شهرستانهای زنجان و ابهر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، در راستای اجرای برنامه نهضت ملی مسکن تعداد یک هزار و ۲۴ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان در حال نوسازی است که تعداد ۱۳۴ واحد مسکونی به بهره برداری رسید.

این تعداد واحد مسکونی در قالب ۲۰ پروژه اجرا شده که سهم تعداد واحد مسکونی نوسازی شده ۲ درصد و تعداد پروژه های در دست ساخت در محلات بافت فرسوده تعداد ۲۶۸ پروژه است.

سهمیه استان زنجان از محل ۲۰۰ هزار واحد مسکونی سه هزار و ۱۴۴ واحد است و بافت‌های فرسوده از ظرفیت‌های بالایی برای نوسازی و تولید مسکن برخوردار هستند.

برنامه‌های حوزه بازآفرینی شهری طی سال جاری در چهار محور شامل نوسازی مسکن، تکمیل خدمات روبنایی و زیر بنایی در محلات هدف بازآفرینی شهری، بهسازی معابر خاکی در محلات هدف بازآفرینی شهری و توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی ساکنان پیگیری خواهد شد.

پنج هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده سراسر کشور روز پنجشنبه با حضور مهرداد بذر پاش وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدیو کنفرانسی افتتاح شد.

کد خبر: ۲۲۴٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha