۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
نمایشگاه ایران هلث با حضور قدرتمند بانک پارسیان به کارخود خاتمه داد

نمایشگاه ایران هلث با حضور قدرتمند بانک پارسیان به کارخود خاتمه داد

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی(ایران هلث ۲۰۲۳) در حالی پایان یافت که غرفه بانک پارسیان مملو از بازدیدکنندگان و حضور فعالان حوزه سلامت بود.

به گزارش بازار به نقل از بانک پارسیان، طی ۴ روز حضور بانک در نمایشگاه، دستاوردها، خدمات، محصولات و راهکارهای جدید جهت ارایه به شرکت های فعال در حوزه بازرگانی و تولید تجهیزات پزشکی و دارویی از سوی کارشناسان مستقر در غرفه معرفی شد.

مدیران و کارشناسان بخش های مختلف بانک اعم از؛ روسا و معاونین مناطق، روسای شعب، کارشناسان حوزه ارزی، صندوق قرض الحسنه، توسعه فناوری، آینده پژوهی، بازاریابی و توسعه کسب وکار و بانکداری شرکتی با حضور در غرفه شرکت های حاضر در نمایشگاه به منظور تعامل و رایزنی و ارائه مشاوره های مالی، ضمن تشریح خدمات بانک، پاسخگوی نیازهای متقاضیان در حوزه های تسهیلات، ارز، ضمانتنامه، سپرده، خدمات اعتباری، دانش بنیان، بانکداری شرکتی و مشاوره های مالی بودند و برآمادگی کامل بانک بر ارائه خدمات نوین به حوزه سلامت تأکید کردند.

گفتنی است بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) به مدت ۴ روز از تاریخ ۶ الی ۹ خردادماه ۱۴۰۲ از روز شنبه تا سه‌شنبه، از ساعت ۸ صبح الی ۳ عصر، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، پذیرای علاقه‌مندان به حوزه دارویی و پزشکی بود.

شرکت‌های برتر حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، از کشورهای مختلف جهان در این رویداد تخصصی که به‌عنوان دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی منطقه خاورمیانه شناخته می‌شود، حضور یافته و دستاوردهای خود را در معرض بازدید متخصصان و علاقه‌مندان این حوزه قرار دادند.

کد خبر: ۲۲۴٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha