۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
۸۲ هزار پورت تلفن ثابت و اینترنت در شهرستان بانه ظرفیت سازی شده است
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۸۲ هزار پورت تلفن ثابت و اینترنت در شهرستان بانه ظرفیت سازی شده است

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان از وجود ۸۲ هزار و ۱۹۴ پورت تلفن ثابت و adsl در شهرستان بانه خبر داد و گفت: از این آمار تعداد ۷۲ هزار و ۷۵۲ پورت آن به مشتریان واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اشاره به اینکه دو سرویس تلفن ثابت و adsl همواره مورد استقبال مخاطبان و مشتریان قرار دارد، افزود: در همین راستا پروژه های مختلفی برای توسعه و ظرفیت سازی خطوط تلفن ثابت و پورت های اینترنت در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت: پروژه های توسعه ایی قابل توجهی در شهرستان بانه اجرا شده است که ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات و سرویس های مخابراتی، رضایتمندی و جلب اعتماد بیش از بیش مشتریان را فراهم آورده است.

وی بیان کرد: درحال حاضر۵۶ هزار و۸۵۰ خط تلفن ثابت در شهرستان بانه وجود دارد که تعداد ۵۱ هزار و ۲۱۱ مورد آن به مشتریان واگذار شده است.

حکمت با اعلام اینکه مشتریان سرویس adsl به منظور انجام امورات دیتا محور از جمله کسب و کارهای اینترنتی، آموزش های آنلاین و … از سرویس اینترنت مخابرات استفاده می کنند، گفت: در همین راستا ۲۵ هزار و ۳۴۴ پورت adsl در این شهرستان ظرفیت سازی شده است که تعداد ۲۱ هزار و ۵۴۱ پورت آن به متقاضیان ارائه شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه به نیاز روزافزون مشتریان به سرویس فوق اشاره کرد و گفت: به منظور تامین و پاسخگویی به مطالبات ارتباطی و مخابراتی مشتریان در سال جاری تعداد ۳۲ پورت adsl در محدوده پمپ بنزین شهرستان بانه از نواحی شهری و تعداد ۴۲ خط تلفن ثابت در روستای برویشکانی از نقاط روستایی این شهرستان ظرفیت سازی و توسعه داده شده است.

وی یادآرشد: برنامه ها و پروژه های دیگری در حوزه تلفن ثابت، دیتا و تلفن همراه برای نقاط شهری و روستایی شهرستان بانه تدوین شده است که بر اساس برنامه زمانبندی و تامین تجهیزات لازم اجرا خواهند شد.

کد خبر: ۲۲۴٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha