۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲
زمستان سال گذشته قطعی گاز در استان زنجان رخ نداد
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

زمستان سال گذشته قطعی گاز در استان زنجان رخ نداد

زنجان-سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان،گفت: زمستان سال گذشته علیرغم اینکه هوای سردی در استان زنجان حاکم بود یک روز هم قطعی گاز نداشتیم.

رحیم سلیمانی نژاد شامگاه چهارشنبه در حاشیه آئین اولین مراسم تجلیل از مصرف کنندگان گاز در استان زنجان که مدیریت مصرف داشتند در گفتگو با خبرنگار بازار ، با بیان اینکه مشترکین گاز در استان زنجان در بخش های مختلف همکاری خوبی با شرکت گاز داشتند،گفت: امیدوارم این همکاری ها در استان همچنان تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه زمستان سال گذشته علیرغم اینکه هوای سردی در استان زنجان حاکم بود یک روز هم قطعی گاز نداشتیم،ابراز کرد: امیدوارم امسال هم شاهد مدیریت مصرف درست گاز در استان باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: خوشبختانه همکاری بسیاری از دستگاههای اجرایی در مدیریت مصرف گاز بسیار عالی بود که همکاری این ارگانها قابل تقدیر است.

سلیمانی نژاد تاکید کرد: همچنین طرح همیار گاز برای معلمان و دانش آموزان در مدارس را امسال در برنامه داریم.

وی فرهنگ سازی مدیریت مصرف گاز توسط رسانه ها در استان را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: امیدوارم این همکاری ها همچنان تداوم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، مجموع مشترکان بهره مند از گاز طبیعی در استان را ۳۹۲ هزار و ۹۶ مشترک اعلام کرد و بیان داشت: ۳۵۷ هزار و ۶۲۰ مشترک به بخش خانگی، ۳۲ هزار و ۴۳ مشترک به بخش مشترکان عمومی و ۲ هزار و ۴۳۳ مشترک نیز به بخش صنعتی اختصاص دارند.

سلیمانی نژاد بیان داشت: ۲۱ شهر و ۶۷۵ روستای استان از گاز طبیعی بهره مند هستند و هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۲.۶ درصـد جمعیت روستایی استان زنجان از نعمت گاز بهره مند هستند.

وی افزود: خوشبختانه طی سال گذشته همکاری مشترکین خانگی و صنعتی در مدیریت مصرف گاز بسیار مطلوب بود و برای روزهای سرد سال امسال هم برنامه ریزی لازم برای مدیریت مصرف گاز در دستور کار است و شهروندان باز هم مدیریت مصرف گاز را مد نظر قرار دهند.

در این مراسم از خبرنگار تحلیل بازار استان زنجان به عنوان رسانه ای که فرهنگ سازی لازم در مدیریت مصرف گاز را داشت تجلیل شد.

کد خبر: ۲۲۳٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha