۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
تحلیل تکنیکال رمزارز فانتوم (FTM)
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار عنوان کرد؛

تحلیل تکنیکال رمزارز فانتوم (FTM)

زینلی کارشناس بازارهای مالی گفت: رمزارز فانتوم در صورت شرایط مطلوب بازار در میان مدت می‌تواند حداقل به محدوده ۵۰ سنت برسد که حدوداً از نرخ فعلی، رشد ۵۰ درصدی خواهد داشت.

سمیه شوریابی؛ بازار: مهدی زینلی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در تحلیلی که از رمزارز فانتوم (FTM) ارائه داد، اظهار داشت: رمزارز فانتوم یک نوآوری در دنیای رمزارزها است و هدف اصلی این شبکه بهبود شبکه های بلاکچینی و رفع محدودیت های نسل های قبل می باشد.

این تحلیلگر بازارهای مالی با بیان اینکه رمزارز فانتوم در محدوده قیمتی حدوداً ۳۲ سنتی قرار دارد ابراز داشت: در واقع این رمزارز در قوی ترین محدوده حمایتی خود از منظر تکنیکالی قرار دارد، هم حمایت استاتیک و هم در حمایت کف کانال صعودی میان مدت، میانگین ۱۸۰ روزه فانتوم ۳۷ سنت نیز می باشد اضافه بر اینکه امکان شکست ناحیه حمایتی وجود دارد که در صورت شکست حمایت تا محدوده ۲۴ سنت به راحتی می‌تواند این رمزارز اصلاح کند.

تحلیل تکنیکال رمزارز فانتوم (FTM)

زینلی ضمن اشاره به محدوده رشد قیمتی رمزارز فانتوم، مطرح کرد: رمزارز فانتوم در صورت شرایط مطلوب بازار در میان مدت می‌تواند حداقل به محدوده ۵۰ سنت برسد که حدوداً از نرخ فعلی، رشد ۵۰ درصدی خواهد داشت.

زینلی در نهایت با توصیه به شناخت ریسک های مختلف در بازار رمزارزها از مردم می خواهد که با آگاهی تصمیم به سرمایه‌گذاری بگیرند.

کد خبر: ۲۲۳٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha