۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
نخستین رویداد فرهنگی و اقتصادی مبل در عطاآباد برگزار شد
مدیر دفتر توسعه خوشه مبلمان عطاآباد:

نخستین رویداد فرهنگی و اقتصادی مبل در عطاآباد برگزار شد

گرگان- عادلی، مدیر دفتر توسعه خوشه مبلمان عطاآباد از برپایی نخستین رویداد فرهنگی و اقتصادی مبل در این منطقه خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف معرفی ظرفیت های منطقه هرساله برگزار خواهد شد.

زلیخا عادلی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اولین رویداد فرهنگی و اقتصادی مبل عطاآباد با عنوان قطب مبل ایران روز گذشته در منطقه صنعتی عطاآباد با حضور شش هزار نفر از علاقمندان اجرا شد.

مدیر دفتر توسعه خوشه مبلمان عطاآباد با بیان اینکه تقاضا داریم یک روز با عنوان صنعت مبل عطاآباد نامگذاری شود، افزود: این درخواست باید از طرف نهادهای پشتیبان هم تائید شود.

وی ادامه داد: برپایی جشنواره با نام مبل عطاآباد در یک روزخاص و به صورت مستمر سالانه ظرفیتی برای معرفی فعالان این صنعت در داخل و خارج کشور است ضمن اینکه می توان از کارآفرینان برتر هر ساله تقدیر به عمل آورد.

عادلی با بیان اینکه توسعه این صنعت در مدت کوتاه باعث شده تا اشتغال و اقتصاد ۲۰ روستای شهرستان آق قلا تحت تاثیرگذار قرار بگیرد، افزود: همچنان این صنعت در حال رشد است.

او در خاتمه خاطر نشان کرد: در افق برنامه توسعه ای این صنعت بنا داریم، عطا آباد را به قطب مبل کشور تبدیل کنیم؛ چشم انداز این صنعت در کشور نامگذاری عطاآباد به عنوان پایتخت مبل ایران است.

کد خبر: ۲۲۳٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha