۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
احتمال جهش ۴۵ درصدی قیمت ریپل طی روزهای آتی
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال جهش ۴۵ درصدی قیمت ریپل طی روزهای آتی

با وجود رکود نسبی شکل گرفته در بازار کریپتو، رمز ارز ریپل موفق به ثبت رکودی جدید در تعداد کیف پول های خود شده و احتمال جهش قیمت برای این رمزارز طی روزهای آتی وجود دارد.

به گزارش بازار؛ با وجود رکود نسبی شکل گرفته در بازار کریپتو، رمز ارز ریپل موفق به ثبت رکودی جدید در تعداد کیف پول های خود شد.

در تازه ترین گزارش های موجود، تایید شده است که تعداد آدرس های فعال ارز دیجیتال ریپل به بالای ۴۹۰ هزار واحد رسیده که می تواند مقدمه ای برای افزایش قیمت این رمزارز باشد.

ریپل در وضعیت مشابه قبلی یعنی افزایش تعداد آدرس های فعال، موفق به ثبت رکورد جدید شده و در حال حاضر نیز با قیمت ۰.۵ دلاری خود، موفق به ثبت افزایش بیش از ۴ درصدی قیمت طی شبانه روز گذشته شده است.

با افزایش تعداد آدرس کیف پول های فعال ریپل به بالای ۴۹۰ هزار واحد، تعداد این کیف پول ها موفق به ثبت رکوردی تاریخی برای این رمزارز شده که به ادعای وب سایت «سانتیمنت» می تواند منجر به افزایش ۴۵ درصدی قیمت طی ده روز آینده شود.

XRP address activity

سانتیمنت همچنین گزارش کرده است که ریپل در حال جداسازی تقریبی مسیر خود از دیگر آلتکوین ها بوده و طی روزهای آتی می تواند سود خوبی را قیمت سرمایه گذاران خود نماید. به گفته این وب سایت، در صورت تکرار وقایع تاریخی ۱۸ مارس سال جاری، حرکت آغاز شده می تواند منجر به جهش قیمت برای ریپل طی روزهای آتی شود.

XRP/USDT three-day price chart

از منظر فنی نیز، شکسته شدن مقاومت مهم ۰.۵۰۰۳ دلاری می تواند منجر به ایجاد یک رالی جدید قیمت شود؛ موضوعی که اکانت توئیتری مشهور «کریپتو فابیک» نیز آن را تایید کرده است.

کد خبر: ۲۲۳٬۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha