۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
شرکت «مل» توانایی ایجاد اشتغال برای ۸۰ نیروی جدید دارد
با رفع مشکلات تامین تسهیلات بانکی؛

شرکت «مل» توانایی ایجاد اشتغال برای ۸۰ نیروی جدید دارد

کرج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: رفع مشکلات شرکت مل در زمینه تامین تسهیلات بانکی، تضمینی برای ایجاد هشتاد شغل جدید است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز، رامین ربیعی در حاشیه بازدید از شرکت قطعات لاستیکی مل در شهرک صنعتی بهارستان، گفت:حل مشکلات شرکت مل در زمینه تامین تسهیلات بانکی در اجرای طرح توسعه و افزایش اشتغال برای بیش از هشتاد شغل را فراهم می کند.

ربیعی با بیان اینکه ما به عنوان بخشی از دولت در استان در راستای تحقق شعار سال در شرکت‌ها حضور مستمر داریم، افزود: واحدهای صنعتی در استان از ظرفیت های تولیدی بالایی برخوردار هستند که حمایت اصولی از آنها می تواند علاوه بر استمرار و ارتقای تولید، بیش از پیش به توسعه اقتصادی استان کمک کند.

وی با اشاره به استقرار بیش از سه هزار و ۷۳۰ واحد صنعتی فعال در البرز اظهار کرد: ما رتبه اول پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور را داریم ولی همچنان تامین نقدینگی مورد نیاز، دغدغه نخست صنعتگران است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز افزود: ارتقای زیرساخت‌های لازم برای فعالیت مستمر و توسعه صنایع از دیگر اولویت های استان البرز در بخش تولید است.

گفتنی است: شرکت لاستیک صنعتی مل در زمینه طراحی، ساخت قالب و تولید انبوه انواع قطعات لاستیکی از قبیل قطعات لاستیک، فلز، پروفیل ها و نوارهای لاستیکی، انواع دیافراگم و قطعات منجید دار، انواع تزریقی لاستیک با پایه های پلیمری متفاوت، انواع ضربه گیرها، اورینگ ها و پکینگ های لاستیکی و غیره برای استفاده در صنعت خودروسازی و لوازم خانگی فعالیت می کند و هم اکنون برای بیش از ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

کد خبر: ۲۲۳٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha