۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
مشکلات اقتصادی با استفاده صحیح از ظرفیت های موجود حل می شود
نماینده مردم لنگرود در مجلس:

مشکلات اقتصادی با استفاده صحیح از ظرفیت های موجود حل می شود

محمدنژاد، نماینده مردم لنگرود در مجلس می‌گوید: مزیت‌های کشور همچون نیروی انسانی، منابع مالی و... باید بصورت صحیح شناسایی شوند تا بتوان با اتکاء به آن‌ها مشکلات اقتصادی کشور را رفع کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، پرویز محمدنژاد با بیان اینکه رسیدگی به معیشت مردم باید در اولویت کاری هیات رئیسه و مجلس یازدهم قرار گیرد، گفت: عملگرایی حلقه مفقوده سیستم مدیریتی در کشور است، به همین دلیل هیات رئیسه مجلس باید برنامه‌ریزی و عمل را توامان مدنظر قرار دهند خوشبختانه دکتر قالیباف عملگرایی خود را در سابقه کاری‌اش ثابت کرده‌ است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده درست و بهینه از تمامی امکانات در اختیار و مدیریت جامع منابع مالی می‌تواند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را کاهش دهد، افزود: مزیت‌های کشور همچون نیروی انسانی، منابع مالی، محصولات صنعتی، کشاورزی و... باید شناسایی شوند تا بتوان با اتکاء به آن‌ها مشکلات اقتصادی کشور را رفع کرد، در واقع در اولویت قرار دادن "طرح جامع مزیت شناسی" ضروری است.

وی تغییر وضعیت معیشت مردم را منوط به اصلاح نظام درآمدی حاصل از بنگاه‌های تولیدی، اقتصادی، کشاورزی و... دانست و توضیح داد: در واقع از آنجا که نمی‌توانیم از دارایی‌ها خود بهره‌وری درستی داشته باشیم نخستین گام مزیت شناسی ظرفیت هاست.

کد خبر: ۲۲٬۳۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha