۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
بهترین آموزشگاه کوتاهی مو کشور

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو کشور

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو کشور اموزشگاه آرایشگری و مراقبت زیبایی عریس بعنوان یک مرکز فوق تخصصی و اکادمیک برای گذراندن دوره های اموزشی حرفه ای در زمینه اموزش کوتاهی مو ، اموزشگاه کراتینه...

به گزارش بازار،  اموزشگاه آرایشگری و مراقبت زیبایی عریس بعنوان یک مرکز فوق تخصصی و اکادمیک برای گذراندن دوره های اموزشی حرفه ای در زمینه اموزش کوتاهی مو ، اموزشگاه کراتینه  ، اموزش کار با مواد ، اموزش رنگ مو ، اموزش گریم و میکاپ و ... به صورت تخصصی ، تکمیلی و مربیگری در کشور و همچنین بعنوان بهترین آموزشگاه کوتاهی مو زنانه حرفه ای ترین دوره های آموزشی تخصصی را در این زمینه برگزار می‌کند. این کلاس ها شامل انواع سرفصل های مربوط به آموزش حرفه ای کوتاهی مو زنانه در ۳ سطح تخصصی ، تکمیلی و مربیگری است که در این دوره بطور کامل به هنرجویان آموزش داده میشود.  با شرکت در این دوره می‌توانید به یک متخصص  کوتاهی مو در منطقه فعالیت خود تبدیل شوید و بدون هیچگونه مشکلی انواع مدل ها را روی مشتریان خود پیاده سازی کنید.

دریافت گواهینامه بین المللی آرایشگری

عریس به پشتوانه ۲۲ سال تجربه و سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه های آرایشگری و مراقبت زیبایی و همکاری با موسسات استاندارد جهانی از جمله CTP و  CCSW اروپا و استرالیا ، بصورت انحصاری گواهینامه بین المللی در زمینه آرایشی و مراقبت زیبایی برای هنرجویان خود در کشور صادر مینماید که مورد تایید بیش از ۵۰ کشور در دنیا میباشد. از جمله گواهینامه های  بین المللی صادر شده توسط این مرکز گواهینامه کوتاهی مو زنانه ، گواهینامه کراتینه مو ، و ... میباشد.

برگزاری دوره آموزش کوتاهی مو، کراتینه و ... ویژه هنرجویان شهرستان ها

در صورتیکه ساکن سایر استان ها و شهرستان ها هستد و قصد دارید در دوره های اموزش کوتاهی مو و کراتینه مو در اموزشگاه عریس شرکت کنید نگران نباشید ، ما شرایطی را برای شما در نظر گرفتیم که بتوانید بصورت فشرده بهمراه محل اقامت در تهران حضور داشته باشید و کلاس های خود را بصورت کوتاه مدت طی کنید . همچنین اگر شاغل هستید و این امکان را ندارید که در ساعات اداری و کاری در کلاس های اموزشی کوتاهی مو مراجعه کنید، یا اینکه از شهرستان تشریف می‌آورید، می‌توانیم در روزهای تعطیل برای شما دوره آموزشی را برگزار کنیم .

معرفی مرکز آموزش حرفه ای عریس

شما میتوانید بمنظور ثبت نام در دوره های آموزش کوتاهی مو عریس بهمراه ۱۰ درصد تخفیف ثبت نام به مدت محدود از طریق وب سایت رسمی آموزشگاه به آدرس:

 https://academy-eris.com

اقدام به ثبت نام در دوره های اموزشی نمایید.

کد خبر: ۲۲۳٬۵۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha