۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
لزوم همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در مدیریت مصرف انرژی
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد

لزوم همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در مدیریت مصرف انرژی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به لزوم همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در حذف و کاهش سیستم سرمایشی و به مدار آمدن ژنراتورهای برق اضطراری در ساعت پیک مصرف برق اشاره کرد.

به گزارش بازار، مالک شریعتی‌نیاسر در نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق در استان تهران که به میزبانی توزیع برق پایتخت برگزار شد، اظهار داشت: براساس جمع‌بندی نظرات کارشناسان اولین نکته قابل برداشت این است که باید با فوریت نسبت به ارتقای بهره‌وری نیروگاه‌های موجود و افزایش ظرفیت تولید آن‌ها برای رفع ناترازی در تولید و مصرف برق اقدام شود.

وی با اشاره بر اولویت قرار دادن اصلاح و نوسازی شبکه‌های فرسوده، به ویژه در مناطق آسیب‌پذیر، بر تهیه برنامه زمانبندی طرح‌های لازم و الزامات تحقق آن‌ها با قید فوریت تصریح کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق برق تهران بزرگ، در ادامه این نشست ضمن تشریح مسائل مهم و دغدغه‌های اصلی شرکت‌های صنعت آب و برق پایتخت برای گذر از پیک تابستان، به نقش روابط عمومی در خصوص بهره‌گیری از همه راهکارهای اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی مصرف بهینه آب و انرژی برق در جهت تنویر افکار عمومی تاکید کرد.

کامبیز ناظریان بیان کرد: ارتقای زیرساخت‌های شبکه برق، لزوم افزایش بهره‌وری نیروگاه‌ها با توجه به یارانه زیاد مصرفی انرژی در این بخش و پرداخت مطالبات پیمانکاران، ضرورت افزایش کارایی اقتصادی نظام صنعت برق و بازار انرژی و ضرورت حل مشکلات ساختار غیر یکپارچه انرژی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

کد خبر: ۲۲۳٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha