۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
پروژه نئوپان البرز در کشت و صنعت نیشکر امیر کبیر با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است
سرپرست فرمانداری اهواز:

پروژه نئوپان البرز در کشت و صنعت نیشکر امیر کبیر با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است

اهواز- موالی زاده، سرپرست فرمانداری اهواز گفت: پس از افتتاح این پروژه حدود ۴۰۰ نفر اشتغال مستقیم و بالغ بر یکهزار نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می‌کند.

سیداحمد موالی زاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص بازدید از شرکت کشت و صنعت امیر کبیر در بخش اسماعیلیه اهواز افزود: در راستای حمایت از اشتغال پایدار در شهرستان اهواز و سلسله بازدیدها از واحدهای تولیدی از شرکت نیشکر امیرکبیر بازدید داشتیم. مسائل و مشکلات در جهت تولید و رفع موانع تولید بررسی شد.

وی ادامه داد: طرح نئوپان البرز که با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصد در حال اجرا است که پس از بهره برداری از این طرح در حدود ۴۰۰ نفر ایجاد اشتغال مستقیم و بالغ بر یکهزار نفر اشتغال غیر مستقیم را خواهد داشت ایجاد می کند.

سرپرست فرمانداری اهواز افزود: تاکید کردیم پس از راه اندازی طرح نئوپان البرز، جذب نیرو به صورت بومی منطقه باشند.

موالی زاده گفت: این پروژه مشکل برق دارد که با توجه به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و پیگیری هایی که انجام شد مشکل برق رفع شود و به زودی شاهد راه اندازی پروژه نئوپان البرز در مجموعه نیشکر امیرکبیر باشیم و هدیه ای به جهت ایجاد اشتغالزایی برای شهروندان شهرستان اهواز باشد.

سید احمد موالی زاده سرپرست فرمانداری اهواز روز یکشنبه هفتم خردادماه به همراه بهمن یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی و ابراهیم ساکی بخشدار اسماعیلیه از شرکت کشت و صنعت نیشکر امیر کبیر بازدید کردند.

سرپرست فرمانداری اهواز در این بازدید که منصور همدان نژاد مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیر کبیر و جمعی از مدیران این شرکت حضور داشتند، از بخش مختلف این شرکت بازدید و در جریان روند تولید این شرکت قرار گرفت.

موالی زاده در این بازدید ضمن دیدار و گفت و گو با کارگران، از زحمات آنها تقدیر کرد.

کد خبر: ۲۲۳٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha