۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
ضرورت تعیین تکلیف لایحه متناسب سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان فرهنگیان
نماینده مردم خمین در مجلس:

ضرورت تعیین تکلیف لایحه متناسب سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان فرهنگیان

نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به مسائل فرهنگیان و مشکلات عدیده بازنشستگان این قشر تاکید کرد: دولت با پیگیری لازم باید لایحه متناسب سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان فرهنگیان را به مجلس ارسال کند.

به گزارش بازار، علیرضا نظری در نشست علنی امروز (دوشنبه ۸ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرهنگیان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که نقش معلمان در فرهنگ عمومی کشور باید برجسته شود، به طوری که معلم به معلمی خود افتخار کند و خانواده وی نیز به معلم او افتخار کنند، همچنین جامعه به این قشر به چشم موجودی مفتخر بنگرد.

نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم ادامه داد: چرا بعد از گذشت ۴۴ سال از عمر بابرک انقلاب اسلامی، باید بازنشستگان اکثر سازمان ها، نهادها و بانک های دولتی از تمام امتیازات رفاهی، بیمه و حقوق متناسب شاغلان برخوردار باشند، اما بازنشستگان دیگر دستگاه ها به خصوص آموزش و پرورش از این امتیاز محروم باشند.

وی با یادآوری وضعیت معیشتی بازنشستگان بعد از سال ها خدمت و شرمندگی این قشر در مقابل خانواده گفت: از دولت و مجلس انقلابی انتظار می رود نسبت به مطالبه به حق رهبر معظم و جامعه فرهنگیان و سایر بازنشستگان با پیگیری لایحه متناسب سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان فرهنگیان، جامه عمل بپوشاند.

کد خبر: ۲۲۳٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha