۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
برقراری پرواز همدان - مشهد از فرودگاه همدان
از بیستم خردادماه انجام می شود؛

برقراری پرواز همدان - مشهد از فرودگاه همدان

همدان - صائمین مدیر اطلاع رسانی فرودگاه همدان گفت: پروازهای همدان - مشهد و بالعکس از بیستم خردادماه جاری مجدد آغاز می‌شود.

علی صائمین در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پروازهای مستقیم همدان به مشهد در روزهای سه شنبه و جمعه هرهفته از بیستم خرداد ماه جاری مجدداً برقرار خواهد شد.

مدیر اطلاع رسانی فرودگاه همدان گفت: فرودگاه همدان از ۲۰ خردادماه آماده آغاز فعالیت پروازهای همدان-مشهد است اما درحال حاضر به‌دلیل شرایط موجود در کشور، با نبود مسافر مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه درخواست سفر وجود نداشته و نگرانی اصلی ما عدم ثبت مسافر برای شروع مجدد پرواز است، گفت: با توجه به صدور دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ضد عفونی روزانه ترمینال و اماکن اداری فرودگاه همدان مطابق با دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا انجام می‌شود.

صائمین با اشاره به اینکه پروازهای همدان- مشهد به صورت چارتری هر هفته در دو روز سه شنبه و جمعه انجام خواهد شد، اظهار کرد: روزهای سه شنبه ساعت پرواز از مشهد به همدان ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه و بالعکس از همدان به مشهد ۱۵ و ۱۵ دقیقه خواهد بود.

وی گفت: همچنین روز جمعه نیز پرواز از مشهد به همدان ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه و بالعکس از همدان به مشهد ساعت ۱۵ و ۵ دقیقه انجام خواهد شد.

کد خبر: ۲۲٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha