۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
اختصاص ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای تکمیل طرح‌های ورزشی استان مرکزی
در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح شد؛

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای تکمیل طرح‌های ورزشی استان مرکزی

اراک- استاندار مرکزی گفت: در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اختصاص ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای تکمیل طرح‌های ورزشی این استان موافقت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقازاده عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری مرکزی پیرامون  مباحث مطرح شده در دیدار با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دراین دیدار با اختصاص ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای تکمیل طرح‌های ورزشی این استان موافقت کرد و در این خصوص قول مساعد داد.

آقازاده افزود: اگر این میزان اعتبار به موقع به استان تخصیص یابد، تا پایان سال جاری، ۶۰۰ میلیارد ریال پروژه ورزشی در استان مرکزی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: در این نشست در خصوص تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک نیز تصمیماتی اتخاذ شد و مقرر شد یک‌هزار میلیارد ریال بودجه امسال این طرح افزایش یابد و روند پروژه بیمارستان با جدیت در حال پیگیری است و هر دو هفته یکبار نشستی در خصوص آخرین اقدامات این طرح با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و رئیس کل دادگستری این استان برگزار خواهد شد.

استاندار مرکزی گفت: مسکن مددجویان کمیته امداد خمینی (ره) در استان مرکزی از دیگر موارد مطرح شده بود که در این راستا نیز مقرر شد نخستین مرحله اعتباری این طرح از سهم ۳۵۰ میلیارد ریالی دولت به مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال به زودی در اختیار استان قرار گیرد.

کد خبر: ۲۲٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha