۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
مصوبه کمیسیون اجتماعی برای کاهش ساعات کاری ادارات
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد

مصوبه کمیسیون اجتماعی برای کاهش ساعات کاری ادارات

لطفی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از مصوبه این کمیسیون برای کاهش ساعات کاری ادارات در طول هفته از ۴۴ ساعت به ۴۲/۵ساعت خبر داد.

به گزارش بازار حسن لطفی، در تشریح جزییات دستورکار (دوشنبه هشتم خردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در این نشست لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری برای کاهش ساعات اداری مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کلیات ماده یک این لایحه به تصویب رسید و مقرر شد که ساعات کاری ادارات در طول هفته از ۴۴ ساعت به ۴۲/۵ساعت تقلیل پیدا کند.

وی تصریح کرد: بررسی تبصره‌های ماده یک لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری نیز به نشست آتی کمیسیون موکول شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: ادامه بررسی ماده(۱) لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار از دیگر موضوعاتی بود که در نشست کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و رای گیری پیرامون این ماده نیز به نشست آتی کمیسیون موکول شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست نمایندگانی از سازمان اداری و استخدامی کشور، معاونت توسعه منابع انسانی وزارت کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مرکز تحقیقات اسلامی قم، کمیسیون‌های فرهنگی و درمان و قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

کد خبر: ۲۲۳٬۴۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      0 0
      پس تعطیلات ۲ روز در هفته چی شد؟