۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
ارسال فوری یوان چین

ارسال فوری یوان چین

امروزه نقل و انتقالات زیادی بین ایران و چین انجام می شود که عملاً پرداخت آن با دلار و سایر ارزهای رایج دشوار است. چالش اصلی ایران، تحریم آن از سوی خزانه داری آمریکا است.

حواله یوان به چین

امروزه نقل و انتقالات زیادی بین ایران و چین انجام می شود که عملاً پرداخت آن با دلار و سایر ارزهای رایج دشوار است. چالش اصلی ایران، تحریم آن از سوی خزانه داری آمریکا است. اما نگران تبادل ارز و تجارت با چین نباشید! با استفاده از حواله یوان، تراکنش های مالی و تجارت به راحتی امکان پذیر است. یوان واحد پول رایج چین است که به راحتی از طریق صرافی ها و شرکت های تجاری قابل انتقال است.

 یوان چین یکی از رایج‌ترین ارزهای مورد استفاده در معاملات بین‌المللی است. با توجه به افزایش هزینه های کارمزد انتقال ارز به صورت دلار و یورو و همچنین پایین بودن قیمت حواله یوان، تجار ایرانی بیش از پیش به حواله یوان به چین روی آورده اند. مزایای حواله یوان تنها به پایین بودن کارمزد محدود نمی شود. از جمله مزایای حواله یوان عبارتند از:

  • درحالیکه محدودیت های شدیدی برای سایر حواله ها از جمله دلار و یورو وجود دارد، هیچ گونه محدودیتی در میزان تراکنش های حواله های ارسالی به چین وجود ندارد. به عنوان مثال شما می توانید یک یوان یا ۵۰ هزار یوان را انتقال دهید.
  • به دلیل وجود تجارت رسمی بین دو کشور ایران و چین حواله یوان به چین بسیار سریع است.
  • کارمزد حواله یوان بسیار پایین است و در مبالغ بالا امکان حواله یوان بدون کارمزد وجود دارد.
  • شدت نوسان قیمت حواله یوان بسیارکمتر از حواله دلار یا یورو است که باعث ارزان تر تمام شدن حواله یوان می شود.
  • با وجود تحریم ها، هنگام انتقال یوان هیچ مشکلی مانند جریمه یا بسته شدن پول وجود نخواهد داشت.
  • امکان ارسال حواله یوان به چین به بیش از ۵۰ بانک چینی وجود دارد.
  • امکان استفاده از حساب شرکت تاسیس شده در چین برای حواله یوان وجود دارد.

قیمت روز حواله یوان

پول ملی چین به دلیل شرایط حاکم در چین و تلاش دولت چین در پایین نگه داشتن ارزش آن جهت ترغیب تجار خارجی برای تجارت در چین، همواره نرخ بسیار مناسب تری برای تاجران می باشد. اگرچه قیمت حواله یوان به چین امروز بسیار مقرون به صرفه است، وجود تغییرات ناگهانی و شدید ارز در ایران، انجام حواله یوان به صورت روزانه و تا پایان وقت اداری امکان پذیر خواهد بود. بنابراین، توصیه می شود جهت کاهش میزان ریسک در تغییر قیمت حواله یوان، اقدامات لازم برای حواله یوان را به صورت روزانه در ساعات ۱۰:۰۰ الی ۱۳:۰۰ که قیمت یوان مشخص می شود، انجام دهید.

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، برای حواله ارزهایی مانند دلار، پوند و یورو کارمزد بالایی (۱۰۰ تا ۱۵۰) باید پرداخت شود. اما قیمت حواله یوان به حساب های چینی بسیار ناچیز است (۲۰ الی ۵۰ یوان) و حتی در مبالغ بالا بدون کارمزد انجام می شود. راه های مختلفی برای انتقال رایگان یوان برای افراد وجود دارد. به عنوان مثال، در روش انتقال یوان به چین با کمک موسسات تجاری مجاز و صرافی ها، اگر مبالغ زیادی حواله کنید، هزینه ای برای کارمزد پرداخت نخواهید کرد و فقط بهای قیمت یوان چین را پرداخت خواهید کرد. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که در صورتی که بانک های مبدا و مقصد حواله یوان متفاوت باشند، مبلغ ناچیزی از سوی بازرگانان برای حواله بانکی کسر می شود.

 

هزینه حواله پول چین

راه ایمن و سریع برای حواله یوان به چین

همانطور که دلایل زیادی برای ارسال یوان وجود دارد، راه های زیادی نیز برای انجام آن وجود دارد. در حالی که امنیت ارسال پول برای فرستندگان اهمیت زیادی دارد، بدان معنا نیست که سرعت از اهمیت کمتری برخوردار است. در بسیاری از موارد ارسال سریع پول بسیار مهم و ضروری است. برای ارسال سریع حواله یوان به چین می توانید از سیستم های مختلفی استفاده کنید که هر کدام امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهند و با توجه به اولویت های خود باید گزینه مناسب را انتخاب کنید. برخی از مهم ترین و شناخته شده ترین روش های ارسال حواله به شرح زیر است:

وسترن یونیون: که یکی از قدیمی ترین شرکت های ارسال پول در جهان است که دفتر مرکزی آن در آمریکا قرار دارد. این یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای انتقال پول به چین و سایر کشورها است. وسترن یونیون پس از اعمال تحریم های اقتصادی، ارائه خدمات در ایران را متوقف کرد، اما صرافی های مجاز و قابل اعتمادی وجود دارند که در کشورهای مختلف به ویژه چین نمایندگی دارند و همین امر امکان تماس با صرافی مورد نظر و ارسال درخواست را فراهم می کند. هنگام انتقال یوان به چین، بررسی اطلاعات گیرنده ارز، نام شهر و مبلغ درخواستی و قیمت حواله یوان وجود دارد که در اسرع وقت مبادله ارز مورد نیاز خود را انجام دهید.

سوئیفت: یکی از روش های رایج و مطمئنی که برای ارسال پول به چین و به طور کلی کشورهای مختلف استفاده می شود، سیستم سوئیفت است. سوئیفت یک روش بسیار امن است و پس از ارسال پول، یک کد سوئیفت به شما داده می شود که با آن می توانید پول ارسال شده را پیگیری کنید. خوشبختانه، ایران عضو سوئیفت است و این امکان را فراهم کرده است که در کمترین زمان ممکن، با کمترین قیمت حواله یوان و با امنیت بسیار بالا، ارز خود را به هر شعبه بانکی در چین که می خواهید، ارسال کند.

پی پال: سیستم الکترونیکی پی پال به یک حساب کاربری نیاز دارد. به این ترتیب گیرنده می تواند با ایجاد حساب کاربری در سامانه پی پال انتقال مالی انجام دهد. از طریق سیستم پی پال می توانید تا ده هزار دلار انتقال دهید. از آنجایی که دلار یکی از ارزهای پرطرفدار است، دولت چین از حواله های ارزی به دلار استقبال می کند و به کسانی که می توانند حواله ها را به دلار دریافت کنند، پاداش صادراتی می دهد. علاوه بر پرداخت آنلاین، استفاده از سایت های خدماتی و خرید آنلاین نیز از جمله امکانات سامانه الکترونیکی پی پال است.

یکی دیگر از ویژگی هایی که سیستم پی پال می تواند در اختیار کاربران قرار دهد این است که افراد به دلیل داشتن حساب کاربری به راحتی می توانند حساب یا گردش مالی خود را بررسی کنند. ایجاد تراکنش های همزمان، انتقال پول از حساب بانکی به حساب کاربری پی پال، انتقال پول به کارت های اعتباری و دریافت پول از سایر حساب های پی پال نیز بستری را برای بهره مندی کاربران از خدمات مذکور فراهم می کند.

انتقال پول به چین

مانی گرام: عملکرد سیستم مانی گرام همانند سیستم پی پال است. مانی گرام شعبه های بسیاری در سراسر جهان از جمله چین دارد. برای ارسال حواله یوان به چین از این طریق، متقاضی باید مشخصات گیرنده پرداخت را به همراه حساب کاربری خود به موسسه ارائه دهد. پولی که متقاضی در اختیار موسسه قرار می دهد به صورت ریالی بوده و با تبدیل ارز به یوان مبلغ مورد نظر برای گیرنده ارسال می شود. بدین ترتیب انتقال وجه در مدت زمان کوتاهی از طریق سامانه مانی گرام ارسال می شود.

اسکریل: شرکت اسکریل یک شرکت بزرگ بریتانیایی است که فعالیت خود را در زمینه انتقال وجه، حواله و صرافی متمرکز کرده است. اساس فعالیت آن بر ارائه انواع خدمات ارزی به متقاضیان در سراسر جهان قرار داده شده است. اسکریل دارای ۳۳۴۰۰۰ شعبه در ۲۰۰ کشور جهان است. خدمات صرافی شرکت های اسکریل همچنین انتقال وجه یا انتقال پول یوان در چین را در محیطی امن و مطمئن به گیرنده ارائه می دهد و روال کاری آن همانند شعبه های وسترن یونیون است.

اگرچه ارسال حواله سریع‌ترین راه برای انتقال پول در چین است، اما اگر با مراحل قانونی آن آشنا نباشید، با مشکل روبه رو خواهید شد و سرعت کار شما کمتر خواهد شد. برای این کار باید به یک شرکت تجارتی معتبر در ایران مراجعه کرده و با ارائه اطلاعات شخصی ارسال کننده و گیرنده، مبلغ حواله پول خود، بررسی قیمت روز ارز، انتخاب روش حواله و بررسی قیمت حواله یوان با توجه به کارمزد آن، حواله را انجام دهید. پس از انجام فرایند حواله یوان یک کد رهگیری به شما داده می شود که پس از مدت زمان مورد نظر، گیرنده باید با این کد به صرافی ایرانیان در چین رفته و پول خود را دریافت کند.

گروه تجاری بازرگانی مهیر

همکاری با یک شرکت تجاری مناسب اولین قدمی است که در حواله یوان به چین باید انجام دهید. در واقع، انتخاب درست نه تنها امنیت پولتان را تامین می کند، بلکه هزینه های شما را نیز کاهش می دهد. اما در انتخاب گروه تجاری مناسب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اهمیت حواله یوان در معاملات ایران و چین

  1. بررسی مجوزهای ثبت شرکت بازرگانی
  2. بررسی سابقه درخشان شرکت در حواله ارزها
  3. بررسی تخصص و تجربه در ارائه مشاوره های لازم برای انتخاب بهترین روش های حواله
  4. بررسی نرخ کارمزد و قیمت حواله یوان
  5. بررسی امکان استفاده از خدمات آنلاین صرافی

گروه بازرگانی مهیر همواره سعی در ارائه خدمات متمایز با قیمت های رقابتی به مشتریان دارد. در این راستا می توانید حواله های خود را با هر مبلغی که بخواهید در سایت بازرگانی مهیر ثبت کنید و حتی از این طریق حواله یوان بدون کارمزد انجام دهید. برای دریافت مشاوره و خدمات با کارشناسان ما در ارتباط باشید و اطلاعات اولیه این خدمات و مراحل انجام انتقال ارز را دریافت کنید.

کد خبر: ۲۲۳٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha