۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
تحلیل تکنیکال سهام کارخانجات تولیدی شیشه رازی (کرازی)
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

تحلیل تکنیکال سهام کارخانجات تولیدی شیشه رازی (کرازی)

کاردان کارشناس بازار سرمایه گفت: یکی از مهم ترین مقاومت های پیش روی سهم کرازی محدوده قیمتی ۲۴۴۰ ریال می باشد که می توان در استراتژی معاملاتی خود لحاظ کرد.

سمیه شوریابی؛ بازار: مهدی کاردان کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در تحلیلی که از نماد کرازی ارائه داد، اظهار داشت: قیمت سهام کارخانجات تولیدی شیشه رازی (کرازی) پس از ۱۳۰۶ درصد افزایش سرمایه در مورخ ۱۴۰۰/۲/۲۲ در محدوده قیمتی ۱۲۶۰ ریال قرار گرفت و تقریباً می‌توان گفت تا به امروز در یک محدوده رنج و خنثی بوده است.

کاردان می گوید: (کرازی) پس از صعود تا قیمت ۲۴۴۰ ریال مجدد وارد حرکت نزولی شد و می توان گفت در محدوده حمایتی ۱۸۴۸ ریال در حال درجا زدن می باشد.

تحلیل تکنیکال سهام کارخانجات تولیدی شیشه رازی (کرازی)

این تحلیلگر بازار سرمایه با بیان اینکه در تحلیل تکنیکال گپ های نموداری، محدوده حمایتی و مقاومتی کلیدی بازار تلقی می شوند، ابراز داشت: با در نظر گرفتن این نکته و با توجه به نمودار سهم می توان محدوده حمایتی معتبر را شناسایی کرد، یکی از مهم ترین مقاومت های پیش روی سهم (کرازی) محدوده قیمتی ۲۴۴۰ ریال می باشد که می توان در استراتژی معاملاتی خود لحاظ کرد، البته این تحلیل به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیست چراکه باید مسائل بنیادی و تابلوخوانی را برای یک معامله خوب مورد توجه قرار داد.

کد خبر: ۲۲۳٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha