۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۸ هزار دلار وجود دارد
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۸ هزار دلار وجود دارد

بیت کوین به تازگی سطح مهم فیب اصلاحی ۶۱.۸ درصد خود را تکمیل کرده و با توجه به ورود قیمت به کانال ۲۷ هزار دلار، احتمال افزایش قیمت تا ۲۸ هزار دلار وجود دارد.

به گزارش بازار؛ رمزارز بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز جهان به تازگی سطح فیبوناچی ۶۱.۸ درصد اصلاحی را با موفقیت تکمیل کرده و از این موضوع می تواند نقطه عطفی برای بیت کوین محسوب شود.

قیمت امروز بیت کوین حدود ۲۷۱۶۸ دلار بوده و حجم مبادلات آن نیز ۱۱.۹ میلیارد دلار گزارش شده است. همچنین بیت کوین با حجم بازار ۵۱۸ میلیارد دلاری خود همچنان به عنوان رمزارز نخست بازار محصوب شده و تعداد توکن های در گردش آن نیز حدود ۱۹۳۸۵ عدد اعلام شده است.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۸ هزار دلار وجود دارد

بیت کوین از ابتدای هفته جاری معاملاتی (روز دوشنبه) نشانه های مثبتی از افزایش قیمت را نشان داده است. این در حالیست که روز شنبه، این رمزارز در محدوده بسیار کم نوسان معاملاتی بین ۲۶۶۷۵ دلار الی ۲۶۸۷۵ دلار خرید و فروش میشد.

نگاهی به نمودار چهار ساعته بیت کوین نشان می دهد که این رمزارز در حال حاضر، سطح اصلاحی فیب ۶۱.۸ درصد خود را روی ۱۶۸۷۵ دلار تکمیل کرده است. لذا بسته شدن هرگونه کندل روزانه زیر این قیمت خطر اصلاح قیمت را در بر داشته و می تواند قیمت را تا سطح بعدی حمایت خود یعنی ۲۶۵۰۰ دلار که EMA۵۰ روزه برای بیت کوین محسوب می شود را تقلیل دهد.

اما تا زمانیکه بیت کوین بتواند قیمت خود را بالای سطح ۱۶۸۷۵ دلار حفظ نماید، پتانسیل افزایش قیمت تا ۲۷۲۰۰ دلار و پس از آن ۲۸ هزار دلار برای این ارز وجود خواهد داشت. در حال حاضر، هر دو اندیکاتور RSI و MACD نشان دهنده افزایش فشار خرید در بازار بوده و لذا احتمال افزایش قیمت بیشتر از اصلاح آن است.

کد خبر: ۲۲۳٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha