۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای افزایش ضریب نفوذ دانش کشاورزی

بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای افزایش ضریب نفوذ دانش کشاورزی

مدیرکل دفتر رسانه‌های آموزشی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به نقش رسانه‌ها در افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش های مختلف کشاورزی، نگاه ویژه‌ای به ظرفیت رسانه‌ها در این بخش شده است.

به گزارش بازار، علیرضا اسحاقی، مدیرکل دفتر رسانه‌های آموزشی و ترویجی وزارت جهاد کشاورزی در گردهمایی رسانه‌های وزارت جهاد کشاورزی سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی برای کشاورزان و بهره‌برداران ثابت شده، نگاه ویژه‌ای به ظرفیت ها و قابلیت های رسانه‌ها شده است.

مدیرکل دفتر رسانه‌های آموزشی و ترویجی وزارت جهاد کشاورزی افزود: هم‌اکنون ارتباط خوبی با صاحب‌نظران و تصمیم‌سازان بخش رسانه برقرار شده است تا کانال ثابتی در حوزه برنامه‌های کشاورزی داشته باشیم.

او گفت: در سطح ملی و استانی دیدگاه‌ها نسبت به حوزه رسانه مطلوب شده است و امیدواریم در سال‌های آینده این روند افزایشی و کیفی باشد.

اسحاقی هدف از برگزاری این همایش که مسئولان رسانه‌ای جهاد کشاورزی تمام استان‌ها در آن حضور دارند را تبیین مسائل کمی و کیفی رسانه‌ها و مشورت در این حوزه دانست.

کد خبر: ۲۲۳٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha