وزیر ارتباطات برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون صنایع می‌آید

وزیر ارتباطات برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون صنایع می‌آید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌آید.

به گزارش بازار، براساس دستورکار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز (یکشنبه، ۷ خرداد ماه) اعضای این کمیسیون، به ادامه بررسی طرح ارتقای جایگاه تحقیق و توسعه و نوآوری در صنعت کشور با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط می‌پردازند.

بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه همکاری‌های تایید صلاحیت آسیا- اقیانوسیه( اپک) و بررسی لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط دیگر دستورکار کمیسیون صنایع و معادن در روز یکشنبه خواهد بود.

همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن در روز دوشنبه هفته جاری میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد بود تا عیسی زارع‌پور به سوالات قندعلی ورناصری نماینده مسجد سلیمان، محمدکعب عمیر نماینده شوش، ابراهیم متینیان نماینده رامهرمز، کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر، زهرا شیخی نماینده اصفهان، محمد سرگزی نماینده زابل، سید البرز حسینی نماینده خدابنده، فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودرآهنگ، علی علیزاده نماینده مراغه، محسن فتحی نماینده سنندج، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان، مهدی شریفیان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اشلامشهر و پردیس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، جلیل مختار نماینده آبادان، علی اکبر بسطامی نماینده ایلام پاسخ دهد.

بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دیگر دستورکار کمیسیون صنایع و معادن در روز دوشنبه خواهد بود.

کد خبر: ۲۲۳٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 8
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      0 0
      سوال اینجاست که چرا رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون نتوانست مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را در سراسر کشور حل کند. فروش ملک در شرکت مخابرات مشکل بازنشستگان مخابرات را حل نمی کند بن خواربار و رفاهیات بازنشستگان مخابرات باید با درآمد مخابرات مشخص، روشن و تامین شود
    • اعتراض IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      0 0
      همه در برابر قانون یکسان هستند رقم پول پرداخت شده در سال ۱۳۹۷ به نگهبانان رسمی مراکز تلفن ثابت مناطق ۷ گانه مخابراتی توسط مخابرات منطقه تهران مبلغ ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود/ و این در حالی است کسانی که از طریق اداره کار و رفاه اجتماعی شکایت کردن مبلغ ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومانی دریافت کردن منظور از اینکه همه افراد در برابر قانون مساوی هستند چیست سوال اینجاست که اگر همه در برابر قانون یکسان هستند که پس چرا عمل، اجرا و رعایت نمی شود.
    • اعتراض IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      0 0
      شرکت مخابرات در زمان که دولتی بود ما نوبتکاری، تعطیل کاری و ۱۲۰ ساعت اضافه کاری دریافت می کرده ایم ولی متأسفانه بعد از واگذاری به بخش خصوصی اضافه کاری و… ما را قطع کردن چرا؟
    • بازنشسته شرکت مخابرات ایران IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      0 0
      مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات ایران را بپردازند بعد از گذشت یک سال از اجرای مصوبه افزایش حقوق‌ها از سوی دولت، هنوز این مصوبه برای بازنشستگان شرکت مخابرات ایران اعمال نشده و اعتراض و گلایه های آنان هم بی‌نتیجه بوده است. از دولت محترم درخواست می‌شود که برای پرداخت مطالبات این بازنشستگان علیرغم این‌که شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده است، اقدام کنند تا آنان هم بتوانند به حق و حقوق خود برسند. بازنشسته شرکت مخابرات ایران
    • بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      0 0
      ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۰۹:۲۳ چرا مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال 1400 تاکنون هنوز حل نشده است؟
    • اعتراض IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      0 0
      ای خدا ششم خرداد شد وخبری از پرداخت بن خواربار بازنشستگان مخابرات نشد به کجا شکایت کنیم دیوانه شدیم از دست مخابرات؟
    • اعتراض IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      0 0
      بعد از واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی متأسفانه مدیران …. شرکت مخابرات به وعده ی خودشان عمل نکردند و هر ماه و هر سال مزایای مختلف کارکنان رسمی مخابرات را قطع و یا کم کردن چرا؟
    • حرف دل همه بازنشستگان مخابرات IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      0 0
      مطالبات و مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات را به‌ جد پیگیری می کنیم کسانی که هم برای ما بازنشستگان مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون مشکل ایجاد کردند 100 درصد انتقام می گیریم.