۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
رشد قیمت ملک در دریاچه چیتگر

رشد قیمت ملک در دریاچه چیتگر

رشد قیمت ملک در دریاچه چیتگر در سال های اخیر چشم گیر بوده است. گمان می رود که این روال همچنان ادامه داشته باشد.

بازار: قیمت مسکن در سال های اخیر ، افزایش زیادی داشته است. اما این افزایش قیمت در برخی از مناطق از جمله منطقه ۲۲ ، بیشتر بوده است. این افزایش چشمگیر قیمت ملک در این منطقه ، دلایل زیادی دارد.

حتماً شما هم آوازه برج های اطراف دریاچه چیتگر را شنیده اید و یا آنها را از نزدیک دیده اید. برج های این منطقه بر اساس جدیدترین متدهای به روز برج سازی ساخته شده اند و به شدت موردتوجه قرار گرفته اند.

چرا قیمت ملک در اغلب محله های منطقه ۲۲ مناسب است ؟

با وجود رشد قیمت ملک در دریاچه چیتگر ، قیمت ملک در این منطقه هنوز هم مناسب است. اغلب کسانی که امکان خرید ملک در مناطق بسیار خوب تهران را ندارند ، می توانند با هزینه مناسبی در برخی از محله های منطقه ۲۲ به خرید ملک اقدام کنند. بازار خرید و فروش ملک در دریاچه چیتگر ، به شدت رونق پیدا کرده است. افراد زیادی به دنبال خرید ملک در این منطقه هستند.

پیشرفت منطقه ۲۲ ، فراتر از حد تصورات بوده است. کارشناسان هرگز گمان نمی کردند که این منطقه در بازه زمانی کوتاه به این اندازه پیشرفت کند. اگر سری به آگهی های فروش ملک بزنید ، مشاهده می کنید که تعداد آگهی های فروش ملک در دریاچه چیتگر بسیار بیشتر از سایر آگهی ها است.

مناسب بودن قیمت ملک در دریاچه چیتگر با وجود رشد قیمت ملک در دریاچه چیتگر ، به دلیل این است که این منطقه از مناطق تازه تأسیس است و هنوز در اول راه است و آینده درخشانی پیش رو دارد.

برنامه ریزی های زیادی برای منطقه ۲۲ انجام شده است که اغلب آنها هنوز اجرایی نشده اند. اگر تمامی این برنامه ریزی ها به مرحله عمل برسند و اجرا شوند ، پیشرفت این منطقه بیشتر خواهد شد و قیمت ملک در این منطقه افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد.

امکانات دریاچه شهدای خلیج فارس چیست ؟

امکانات زیادی برای منطقه ۲۲ درنظر گرفته شده است تا این منطقه را به یکی از بهترین مناطق تهران تبدیل کند. شاید مهاجرت برخی از ساکنین تهران به منطقه ۲۲ ، موجب کاهش شلوغی و ترافیک مرکز تهران و شرق و ... شود. وجود این امکانات در رشد قیمت ملک در دریاچه چیتگر ، نقش پر رنگی داشته است. پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر ، از جنبه های مختلف سودمند و مفید خواهد بود.

مجموعه تفریحی دریاچه چیتگر دارای سه جزیره زیبا است که با نام های شهدای تنب بزرگ ، شهدای تنب کوچک و شهدای ابوموسی شناخته می شوند. در اطراف دریاچه چیتگر ، تفریحگاه های مختلفی وجود دارند که برای پیک نیک و گردش دورهمی شما بسیار ایده آل هستند.

رستوران گردی ، مرکز خرید باملند ، کارتینگ ، قایق سواری ، دوچرخه سواری ، پیاده روی در قسمت گذر موج ، ماهیگیری ، سرزمین شگفت انگیز ، واقعیت مجازی و ... از جمله امکانات تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس هستند که موجب رشد قیمت ملک در دریاچه چیتگر شده اند.

موارد فوق تنها بخشی از امکانات تفریحی و گردشگری این محله بودند. امکانات رفاهی و خدماتی این محله ، در سطح خوبی است. اگر امکانات موردنیاز شما دقیقاً در این محله نباشد ، حتماً در نزدیکی این محله قرار دارد. بنابراین هرگونه امکانات موردنیاز شما در منطقه ۲۲ وجود دارد.

محیط و آب و هوای اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس

محیط دریاچه چیتگر و حومه آن ، بسیار ایده آل است. بنابراین کسانی که به محیط زندگی و سکونت خود اهمیت می دهند بدانند که محیط خوبی را انتخاب کرده اند. نه تنها اطراف دریاچه چیتگر بلکه سایر محله های منطقه ۲۲ دارای محیط خوبی به لحاظ امنیتی و فرهنگی و ... هستند. همین مسئله موجب رشد قیمت ملک در دریاچه چیتگر شده است.

پیش خرید ملک در مروارید شهر ، کوهک ، شهرک چیتگر و سایر محله های منطقه ۲۲ تهران به منظور سرمایه گذاری در این حوزه و یا سکونت در این محله ها ، مزایای بزرگی خواهد داشت

تنفس در آب و هوای اطراف دریاچه و پیرامون آن ، کیفیت بسیار بالایی دارد. زیرا در اطراف دریاچه خبری از آلاینده ها و دود و ذرات معلق آسیب زا و ... نخواهد بود. بنابراین با خیال راحت در این محله ، نفس می کشید.

دلایل رشد قیمت ملک در دریاچه چیتگر چیست ؟

قطعاً تا به اینجای مطلب با برخی از دلایل افزایش قیمت ملک در این محله آشنا شدید. به هر حال سرمایه گذاران و سازندگان ، نگاهی ویژه به این منطقه داشته و بر روی آن تمرکز نموده اند. آوردن تنها چندین امکانات دیگر به این منطقه کافیست که مجدداً شاهد افزایش قیمت ها باشیم.

ساخت برج هایی به روز و جدید که دارای امکانات مختلفی هستند و مطابق با برج های بزرگ در کشورهای مطرح ساخته شده اند ، در افزایش قیمت ملک در این منطقه بی تأثیر نبوده است. برج هایی که برخی از آنها دارای زیباترین و لاکچری ترین ویوها هستند.

آیا رشد قیمت ملک در دریاچه چیتگر مهار خواهد شد ؟

برخی از خریداران برای خرید ملک در این محله دست نگه داشته و منتظر این هستند که ترمز افزایش قیمت ها گرفته شود. اما بعید است که شاهد توقف یا کاهش قیمت ملک در اطراف دریاچه باشیم. اغلب کارشناسان بر این باورند که افزایش قیمت ها در اطراف دریاچه و سایر محله های اطراف آن ، ادامه خواهد داشت. شاید شیب نمودار افزایش قیمت ها کمی ملایم تر شود ، اما بعید است که شیب آن صفر و یا منفی شود.

آسمان هوم

مجموعه آسمان هوم ، مشاور املاک معتبر و بزرگی است که در زمینه خرید و فروش ملک بسیار حرفه ای عمل می کند. با توجه به رشد قیمت ملک در دریاچه چیتگر بهتر است برای خرید ملک در این محله در زمان کنونی ، با کارشناسان آسمان هوم مشاوره کنید.

این کارشناسان به شما کمک می کنند که بهترین تصمیم گیری را داشته باشید و از تصمیم اتخاذ شده ، هیچگاه پشیمان نشوید. همچنین این مجموعه در زمینه رهن و اجاره ملک ، راهنما و یاری گر شما خواهد بود.

کد خبر: ۲۲۲٬۸۵۲

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha