۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
اختصاص ۷۲۲ میلیارد تومان برای زیرساخت های ارتباطی منتهی به مرز مهران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خبر داد؛

اختصاص ۷۲۲ میلیارد تومان برای زیرساخت های ارتباطی منتهی به مرز مهران

ایلام- چشمه خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از اختصاص ۷۲۲ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ارتباطی منتهی به مرز مهران طی سال جاری خبر داد.

سید زاهدین چشمه خاور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طرح‌های مهمی در حوزه راهداری برای توسعه زیرساخت‌های مرز مهران برای اربعین در حال اجرا است.

وی افزود: حوزه راهداری ۷۲۲ میلیارد تومان قرارد به صورت امانی وپیمانی در دست اجرا دارد.

وی گفت: بحث ایمن سازی روکش راه‌های سطح استان و منتهی به مرز مهران ۲۵۰ میلیارد تومان، تکمیل سه راهی جندالله ۱۲ میلیارد تومان،پایانه برکت و آسفالت معابر پایانه ۳۰ میلیارد تومان،تکمیل سایبان ها ،خط کشی راه های استان ۷۰ میلیارد تومان،سیستم سرمایشی ۲۰ میلیارد تومان وروشنایی و نوردهی نقاط پر تصادف ۵۰ میلیارد تومان و .... در دست اجراست.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد این اقدامات انجام شده است، افزود: ۴۰ درصد باقی مانده در فرصت باقی مانده تا اربعین صورت می پذیرد.

چشمه خاور با بیان اینکه از دو هفته پیش اقدامات لازم در پایانه شروع شده ادامه داد:تعریض قسمت دپو،ایجاد یک راه اختصاصی بین پایانه برکت و پایانه شهید سلیمانی برای خدمات رسانی به زائرین که ۵۰ درصد آن توسط منطقه آزاد انجام شده و تکمیل و مابقی آن توسط راهداری مصوب شده است.

وی به ایجاد سایبان و تعبیه نقشه چند گیت اشاره کرد و افزود: سازمان راهداری با این طرح موافقت کرده که به زودی در دست اجرا قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه راهداری طرح خوبی نسبت به سال گذشته برای پایانه برکت دارد اما با توجه به فرصت باقی مانده تا اربعین باید برنامه ریزی شود، تصریح کرد:برنامه روکش آسفالت پایانه به مناقصه رفته و پیمانکار آن مشخص شده و در دست اجرا است.

کد خبر: ۲۲۲٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha