۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
۱۰۰ کارخانه در شهرک‌های صنعتی مازندران در آستانه بهره برداری است
معاون استاندار مازندران در گفتگو با بازار:

۱۰۰ کارخانه در شهرک‌های صنعتی مازندران در آستانه بهره برداری است

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: ۱۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان پروانه پایان کار دریافت و در آستانه بهره برداری هستند.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر رشد تولید خواستار تعامل بانکها برای توسعه استان شد، گفت: ۱۰۰ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی شناسایی شد که پایان کار دریافت کردند و در حال نصب ماشین آلات صنعتی و آماده بهره برداری هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران یادآور شد: همچنین در خارج از شهرک های صنعتی نیز واحد های راکد و دارای پیشرفت بالای ۶۰ درصد را شناسایی کردیم و باید افتتاح و راه‌اندازی شوند.

وی به تصویب طرح ها در قالب سفر ریاست جمهوری یادآور شد و گفت: به این طرح ها باید تسهیلات داده شود زیرا بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در این سفر مصوب شده است.

خیریان پور یادآور شد: تاکنون ۵۶ درصد تسهیلات معادل ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب سفر دولت پرداخت شده است.

وی نقش صنعت را در توسعه استان بسزا قابل توجه دانست و گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به عنوان یک ظرفیت قانونی مهم دراستان مورد استفاده قرار گیرد و برای رفع موانع و گره های حوزه تولید و ایجاد رشد تولید این کارگروه نقش بسزایی دارد.

خیریان پور با بیان اینکه اجرای مصوبات کارگروه تسهیل لازم است خواستار تشکیل کارگروهی برای بهره گیری از ظرفیت این کارگروه رفع موانع فراروی واحدهای تولیدی شد و خواستار بهره گیری از ظرفیت شورای گفتگوی بخش دولتی و خصوصی شد.

کد خبر: ۲۲۲٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha