۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
تکمیل زنجیره سیب زمینی در زنجان با سرمایه گذاری عربستانی ها
فرماندار خدابنده به بازار خبرداد؛

تکمیل زنجیره سیب زمینی در زنجان با سرمایه گذاری عربستانی ها

زنجان- تاراسی، فرماندار خدابنده گفت: زنجیره ارزش محصول سیب‌زمینی در زنجان با سرمایه گذاری از عربستانی ها تکمیل و توسعه می یابد.

جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه زنجیره ارزش محصول سیب‌زمینی در زنجان با سرمایه گذاری از عربستان تکمیل و توسعه می یابد،گفت: یک سرمایه‌گذار عربستانی که در اکثر نقاط کشورمان سرمایه‌گذاری کرده قرار است در زمینه فرآوری محصولات کشاورزی به ویژه در تکمیل زنجیره سیب زمینی فعالیت کند.

وی با بیان اینکه «الحی» یک سرمایه‌گذار عربستانی است که در اکثر نقاط مختلف کشورمان سرمایه‌گذاری کرده است،ابراز داشت: واگذاری زمین به سرمایه‌گذار عربستانی هم از اراضی کشاورزی و هم اراضی ملی خواهد بود که برای فعالیت در اختیار این سرمایه‌گذار گذاشته می‌شود.

فرماندار خدابنده گفت: در بخش مرکزی «دوتپه» بخش‌های «سجاس» و در اکثر بخش‌ها زمین مورد نیاز به وی معرفی شده است و در سال گذشته ۲۱۲ سرمایه‌گذار در این شهرستان سرمایه‌گذاری کرده‌اند که از این تعداد ۱۰۰ نفر مجوز ریافت کرده اند و برخی از این سرمایه‌گذاران در انتظار تسهیلات هستند.

تاراسی تاکید کرد: این تعداد سرمایه‌گذار در بخش‌های صنعتی، گردشگری و به ویژه در بخش کشاورزی در شهرستان خدابنده سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

کد خبر: ۲۲۲٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha