۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
خرید و فروش تلفن همراه تنها در فروشگاه‌های دارای مجوز| مردم مراقب باشند
رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در گفتگو با بازار:

خرید و فروش تلفن همراه تنها در فروشگاه‌های دارای مجوز| مردم مراقب باشند

تهران- رمضان‌، رئیس اتحادیه تلفن همراه تهران با اشاره به اینکه تلفن‌های همراهی که دستفروشان به فروش می‌رسانند اغلب قاچاق و تعمیری است، گفت: مردم از واحدهای معتبر خرید کنند.

محمد رضا رمضان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تلفن های همراهی که دستفروشان به فروش می رسانند اغلب تقلبی، قاچاق و تعمیر شده است، گفت: مردم برای خرید از واحد های معتبر دارای جواز کسب و سایت های دارای ای نماد خریداری کنند.

وی افزود: دستفروشان که مقابل برخی پاساژ ها مستقر هستند در صورت بروز مشکل به هیچ نهادی پاسخگو نیستند از اینرو از مردم می خواهیم که به هیچ عنوان از آنان تلفن همراه نخرند.

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی گفت: گوشی تلفن های همراهی که دلالان و دستفروشان به فروش می رسانند معمولا تقلبی و تعمیر شده و حتی در صورت نو بودن مشکل ریجستری پیدا خواهد کرد.

رمضان با بیان اینکه از هر ۱۰ شکایت به اتحادیه هشت مورد مربوط به دستفروشان است که معمولا به طور حرفه‌ای و گروهی فعالیت و مشتری را سر درگم می‌کنند، تاکید کرد: این افراد به گونه‌ای عمل می‌کنند که فرد مطمئن می شود موبایل را به قیمت پائینی خریداری کرده در صورتی که این‌طور نیست و تلفن‌های همراه یا تقلبی یا تعمیری هستند.

کد خبر: ۲۲۲٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha