۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
۲ کارخانه صنعتی در گرمسار افتتاح شد
معاون استاندار سمنان:

۲ کارخانه صنعتی در گرمسار افتتاح شد

سمنان- صادقی معاون اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به افتتاح دو کارخانه صنعتی در گرمسار، گفت: این کارخانه‌ها با اعتبار ۴۵۵ میلیارد تومان به صورت آورده و تسهیلات احداث و به بهره برداری رسیده است.

محمدرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه امروز سه‌شنبه دو کارخانه ذوب آهن و ساخت میلگرد و همچنین ایجاد گچ برگ در شهرستان گرمسار به بهره برداری رسید، بیان کرد: برای این دو طرح مجموعاً ۴۵۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها از طریق آورده و تسهیلات بانکی تامین اعتبار شدند، افزود: این دو کارخانه روی هم ۲۷۳ شغل را ایجاد کرده اند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه واحد تولید گچ برگ مستقر در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با ۷۵ فرصت شغلی به صورت مستقیم یکی از طرح های افتتاح شده است، گفت: این واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ هزار تن گچ‌برگ را دارد.

صادقی با بیان اینکه کت گچبرگ‌سازان کویر گرمسار مجری و سرمایه گذار این کارخانه است، ابراز داشت: این طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۸۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان گرمسار افتتاح شد.

وی با بیان اینکه کارخانه ولید میلگرد دیگر طرحی بود که امروز به بهره برداری رسید، گفت: شرکت ذوب آهن آرمان آسیا با سرمایه‌گذاری ثابت ۷۷ میلیارد تومانی بخش خصوصی ایجاد شده است همچنین ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات ثابت و ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به این کارخانه اعطا شده است.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه این کارخانه زمینه اشتغالزایی برای ۱۹۷ نفر را مهیا کرده است، گفت: خط توسعه شرکت ذوب آهن آرمان آسیا با ظرفیت تولید ۶۰ تن میلگرد فولادی به صورت تک‌شاخه‌ای و کلاف امروز به بهره برداری رسید.

کد خبر: ۲۲۲٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha