۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
 سند تک برگی ۲ هزار و ۶۵۱ هکتار از اراضی سیستان و بلوچستان صادر می‌شود
معاون املاک راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

سند تک برگی ۲ هزار و ۶۵۱ هکتار از اراضی سیستان و بلوچستان صادر می‌شود

زاهدان- معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: قرارداد اخذ سند تک برگی دو هزار و ۶۵۱ هکتار از اراضی استان منعقد شد.

به گزارش بازار به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، حسینعلی کریمی در این خصوص اظهار داشت: قرارداد اخذ سند تک برگی(کاداستر) دو هزار و ۶۵۱ هکتار از اراضی ملی این استان طی سه سال اخیر با پیمانکاران منعقد شد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیشترین قراردادهای این مدت با یک هزار و ۶۰۰ هکتار به سال ۱۴۰۱ اختصاص دارد، گفت: کاداستر مجموعه‌ای از اطلاعات دقیق و طبقه‌بندی شده و به روز از اراضی موجود است که محدوده‌های مالکیت اشخاص را به همراه اطلاعات حقوقی مرتبط با هر ملک ارائه می‌دهد.

کریمی ادامه داد: با اجرای قانون کاداستر و سنددار شدن اراضی، اختلافات و دعاوی بین مردم و دستگاه‌های دولتی رفع می‌شود، همچنین با اخذ اسناد تک‌برگی به نام دولت سودجویی از اراضی ملی و سوء استفاده از اسنادی که ابهام دارند نیز به حداقل ممکن می‌رسد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری های این اداره کل سند مالکیت ۹ هزار و ۷۷۰ هکتار از اراضی استان طی سه سال اخیر با تعامل و همکاری سایر دستگاههای اجرایی به نام دولت اخذ شد.

کد خبر: ۲۲۲٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha