۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
تاکید استاندار تهران بر حمایت از واحدهای تولیدی کوچک مقیاس

تاکید استاندار تهران بر حمایت از واحدهای تولیدی کوچک مقیاس

استاندار تهران با تاکید بر رفع موانع تولید در بخش صنایع کوچک مقیاس گفت: با حمایت از واحدهای تولیدی کوچک، ارزش افزوده بیشتری تولید می شود و اشتغال نیز افزایش می یابد.

به گزارش بازار، علیرضا فخاری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شهریار گفت: تمرکز دولت بر امور زیرساختی تولید از اهداف مهم و تشکیل این جلسات با فراز و نشیب مرتبط با خود با نیت حل مسائل است.

استاندار تهران با بیان اینکه باید هدف و قانون در کنار هم قرار بگیرند تا امکان رفع مشکلات واحدهای تولیدی فراهم شود، تصریح کرد: برای رفع مشکلات شهریار باید همفکری، همدلی و همدردی وجود داشته باشد.

وی افزود: در بازدیدهایی که امروز از واحدهای تولیدی داشتیم، تولیدات این واحدها در حد خود بی‌نظیر و قابل رقابت در عرصه بین‌المللی است.

استاندار تهران به لزوم ساماندهی لکه‌های صنعتی نیز اشاره کرد و گفت: برای تایید نهایی سه لکه صنعتی شهرستان و تبدیل آن به شهرک صنعتی و رفع موانع مربوط به مجوزها اقدام شود.

فخاری همچنین در مورد ساخت و سازهای غیرمجاز تصریح کرد: سهم مداخله شهرداری برای کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز بالاست و فرماندار شهریار مکلف است موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز را در شورای تامین مطرح و برای متخلفین تصمیمات جدی گرفته شود.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از مشکلات شهریار احاطه بخش صنعتی توسط بخش مسکونی است که این امر نظارت عالیه را می‌طلبد.
استاندار تهران همچنین خاطرنشان کرد: طرح‌های توسعه‌ای شهرک‌های صنعتی از طریق مزایده انتقال داده شود تا برای توسعه و تامین نیازمندی روز شهرک‌های صنعتی به‌کار گرفته شود.

فخاری ادامه داد: اراضی که از قبل برای ساخت مجتمع و واحدهای صنعتی واگذار شده از کسانی که در زمانبندی مشخص اقدامی صورت نداده‌اند، مسترد شود.

کد خبر: ۲۲۲٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha