۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
تعداد پروازهای فرودگاه بجنورد افزایش می‌یابد| انتقال مسافر ۳روز در هفته
معاون استاندار خراسان شمالی در گفتگو با بازار:

تعداد پروازهای فرودگاه بجنورد افزایش می‌یابد| انتقال مسافر ۳روز در هفته

بجنورد- رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به استقبال خوب مردم از پروازهای فرودگاه بجنورد، این پروازها به مقصد تهران، افزایش خواهد یافت.

مهدی رشیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه پروازهای فرودگاه بجنورد در حال حاضر دو روز در هفته است، تاکید کرد: طی نامه نگاری و پیگیری های صورت گرفته تلاش کردیم تا تعداد پروازها افزایش چشم گیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مقرر شد تا پروازهای فرودگاه بجنورد، به سه پرواز در هفته به صورت یک روز در میان ارتقا پیدا کند، افزود: در واقع پروازهای فرودگاه بجنورد از شش پرواز در هفته به ۱۲ پرواز در هفته به مقصد تهران ارتقا پیدا خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه معاون وزیر راه و شهرسازی و همچنین رئیس سازمان هواپیمایی برای این منظور قول مساعد همکاری داده است، گفت: امیدواریم که هر چه زودتر شاهد برقراری پروازهای بیشتری به مقصد تهران و دیگر شهرها باشیم.

رشیدی افزایش تعداد پروازهای فرودگاه بجنورد را یکی از مطالبات مردم استان خراسان شمالی دانست و گفت: سابقاً پروازهای این فرودگاه بسیار بیشتر بود اما به دلیل ضعف هایی که در صنعت هواپیمایی کشورمان پدید آمد تعداد پروازها کاهش یافت و مجدداً به دنبال ارتقای آنها هستیم.

وی با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی هم آن زمان و هم اکنون اعتقاد دارند که کمبود استقبال مردم سبب می شود تا نتوان پروازها را دائمی نگه داشت در صورتی که چنین چیزی نیست، افزود: مردم استان خراسان شمالی از پروازها استقبال خوبی دارند و ما اطمینان می دهیم که صندلی خالی در پروازها باقی نماند.

معاون استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها، سرمایه‌گذاران و تولیدگران، صنعت‌گران و گردشگران بسیاری از پروازهای فرودگاه بجنورد استفاده می‌کنند، گفت: توسعه فرودگاه و زیرساخت‌های آن به ما در توسعه اقتصادی استان کمک خواهد کرد.

کد خبر: ۲۲۲٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha